2014年9月5日 星期五

游水水 + 開學

9月5日  星期五  晴天

九月二日, 兔寶寶開學前一天, 
我們走入屯門良景村的泳池游泳去, 
順便在娘家做節.

泳池範圍不准拍攝.
今次兔寶寶一點也不畏水, 
玩到唔願走, 很開心.
游完水, 個個都很肚餓, 
拍下了一幅餓鬼投胎照.
 



之後搭輕鐵去新墟的商場行了一會.
兔寶寶拎咗舅父副黑照, 唔捨得除~
 


晚上去了富臨晚飯.


無每碟餸拍照, 
只影了一幅食物照.


兔寶寶吃了不少東西, 
西瓜汁更是一人喝了大半榨.


***************

第二天九月三日, 開學了!
第一次穿著整齊校服, 
兔寶寶很開心~
書包很大, 要帶的東西很多, 
後備衫褲鞋襪都有, 
未帶任何教科書已經很重了.
我的本意是不會為孩子背書包的, 
自己的事自己做嘛~
(小時候父母都不會幫我揹書包, 
他們認為如果小小辛苦都捱不住, 
將來點出來做野呢?!)
但見呀B揹到條腰都彎晒, 
所以我把後備衣物放了在自己的背包內.
後來我發現地鐵很擠迫, 
兔寶寶咁細粒, 再揹埋書包會好論盡, 
將來還是我替她揹書包好了.


開始上課前, 是玩耍時間.
之後是唱遊、做體操、唱兒歌、做手工.
再跟住是大肌肉時間, 
小朋友可以踏單車、玩SIR滑梯和打球等. 


玩完一輪, 
就是吃水果時間!
上了三日堂, 暫時都未開始正式吃早餐和午餐, 
但已經開始訓練小朋友自己收拾用過的餐具, 
呢一part對於返慣playgroup食開茶點的兔寶寶是毫無難度的.

吃完東西就有講故事時間, 
之後就放學了.
總括來說, 兔寶寶上課的表現都很乖很守規矩, 
而且她很喜歡上學呢!
放學後, 還是不斷要求我帶佢返學, 
愉快的校園生活, 
算是一個好開始.


7 則留言:

  1. 自已事自已做是對的,但別忘記她只是兩歲人仔,背書包是不勝負荷呢

    回覆刪除
  2. 係呀, 我就係見到佢好辛苦, 忍唔住幫佢揹.

    回覆刪除
  3. 無喊無扭計, 好叻女!

    回覆刪除
  4. 喜歡上學係一個好既開始, 兔寶寶叻叻 ^ ^

    回覆刪除
  5. 中秋節假期快樂~今天大家又去吃喝玩樂了~
    書包大大~人仔細細^^ 兔寶寶慢慢學習自己打理自己物伴~好事~

    回覆刪除