2014年9月14日 星期日

迎新旅行@迪士尼

9月14日 星期日 晴天


現在能寫blog的時間很小, 
週日晚才寫到, 上星期六兔寶寶幼稚園舉行的迎新旅行.
真的很開心呢!
去迪迪尼呀!



集合時間是在早上九點二十分. 
我們一早就要起床吃個飽足的早餐.
記憶中, 大少從來沒有這般早起床陪我們去玩...
 

  先在學校集合等旅遊巴.
這次旅行, 只是新生有份, 
目的是要加快新生對老師的親切感.


家長最最最開心的, 
是次行程, 還包了兩張大人飛!
我們只需自行購買一張小童飛就可以了.

去到迪士尼才發現忘了帶太陽帽, 
那是可曬呢!
老師安排我們首先集體玩兩個機動遊戲, 
第一個是坐維尼熊蜜糖罐.
排隧時老師讚兔寶寶很有耐性, 
不似其他同學又扭抱又跑來跑去.
其實呀B已經熱到炆炆地喇~




之後再集體玩了一次小小世界,
就解散了, 各有各玩.
事後問返D家長, 有很多都敵不過炎夏, 
逗留多陣就走了.
我們無蝕底, 留到睇埋煙花先走.
學校的安排很好, 
了解到每個家庭的喜好不同, 
任得我地點玩.
解散前, 和其中一位老師拍照.
 
 

 之後我們坐小飛象.

又睇動感影院.
 


之後試新野, 
玩迷離皇宮.
呢個遊戲有小小驚嚇, 
因為新, 所以才有印象, 
唔係屬於好好玩的game.

然後, 我地挑戰兔寶寶的膽量, 
玩降落傘!
大少都係因為兔寶寶敢玩, 所以先焗住要玩!
玩嘅時候兔寶寶開心到騎騎笑, 
但睇表情佢係有D驚.
玩完佢話好好玩, 
但問佢仲玩唔玩多次, 佢就搖頭喇!
俾個叻叻佢, 
連坐對面嘅陌生人都話佢咁細個敢玩又唔喊,
夠勇!

為咗要同兔寶寶定驚, 
我地响反斗奇兵大本營行一陣, 影下相.
而我亦自己走去玩沖天搖控車.

 
 
 


 跟住我地等船, 
玩森林河流之旅.


跟住就激喇, 
同啱啱夠高玩嘅兔寶寶玩飛越太空山!
太耐無玩, 我都唔多記得呢個遊戲其實係幾激吓嘅, 
尤其係對個三嵗多D嘅細路仔!
响黑暗中玩過山車...
我只記得, 我要用力扶住佢, 
至於佢咩表情就見唔到喇!
玩完佢都無乜野驚青, 
仲識笑就即係無野啦!
所以呢, 唔好睇佢平時唔聲唔聲, 
原來都幾大膽!

之後又玩太空飛碟.
玩完呢樣, 成日話自己體能好好嘅大少已經謝晒, 
落太空飛碟時仲面青青, 
幾驚佢會嘔呀! 
要兔寶寶扶返佢轉頭.....  -_-


玩之前, 個樣都好地地架~


 俾大少休息下, 
我同兔寶寶玩轉轉茶杯, 
而大少就負責响出面影相.


係呀, 是次行程, 
我plan咗就係咁玩玩玩!
為咗慳錢慳時間, 
我地準備咗三文治和大量零食充飢.
零食係為我而設的,
因為我係個好無耐性嘅人, 
排隊嘅時間唔搵D野咬下, 
我會覺得好難捱!


遇到拍照職員幫我地影相.


氹咗大少好耐, 
佢先肯一齊玩巴斯光年.


大少話玩到暈陀陀,
投降剩低我地兩母女玩亥旋轉木馬.


臨尾等睇煙花, 
玩多次小熊維尼歷險之旅.


睇完煙花, 離開樂園時, 
玩咗成日的兔寶寶終於忍唔住要瞓返下了.


搭地鐵返北角, 
晚飯在茶餐廳吃.
第一次食呢間, D食物幾好, 
碟頭夠大, 料頭也足.


玩咗成日又瞓過覺, 
最開胃係兔寶寶.
兩個大人攰到軟奶奶...


14 則留言:

  1. 你地好犀利,由頭玩到落尾

    回覆刪除
  2. 兩母女體力真堅挺,欽佩!仲要咁熱,利害!

    職員同妳哋影嗰張相,囡好靚好女仔啊!

    妳返 full time 嘛?妳哋慣未呀?妳奶奶 okay 嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係超鍾意玩機動遊戲的人, 試過連玩七次海盜船! 現在係返full time, 我奶奶不知幾想我返工.

      刪除
  3. 嘩﹗很佩服你們的精力,半日我已經散了﹗哈哈~~~
    看見你們玩得很開心,YEAH~~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意玩機動遊戲呢, 可能係我開心過兔寶寶.

      刪除
  4. 嘩~迎新旅行都去迪士尼咁開心~~不過你地都好勁,由頭玩到落尾XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 唔好睇小宜家D幼稚園...想當年, 我高中才去海洋公園旅行.

      刪除
  5. 去迪迪尼,小朋友玩得最開心呀!

    回覆刪除
  6. 嘩~你嗰日玩得好開心喎~so sweet!~

    回覆刪除