2014年8月12日 星期二

One Piece海賊王展覽@時代廣場

8月12日  星期二  陰天

有日呀B返完Playgroup, 
去了附近的商場睇海賊王展覽.
以前有個男友很喜歡看海賊王, 
投其所好, 我也看過不少它的漫畫..

場有有很多喬巴公仔(我稱佢為鹿仔)
要排隊入場啊!
一次放十個人入去, 
下午時人不多, 但都要排十五分鐘左右.


我地同一對母子約定, 
你幫我影吓, 我又幫你影吓, 
咁咪可以影到合照囉!
但很不好意思, 
在幫她們兩母子影合照時, 
兔寶寶好似攝青鬼咁痴埋去, 
幸好人地對母子唔介意多個陌生小朋友一齊影咋!


排咗咁耐, 
個個都要影返夠盆!


後期影到無野好影, 
兩母女玩自拍.
 

出面有隻大賊船添!
不過呢度好多人排隊, 而且每次只放四人入去, 
一落雨就唔俾人, 排咗都無用, 
所以我地就無排, 單係响出面影!

呀B真係慣咗做攝石人, 
成日痴埋去黑衣美人果度...
 

呢個角度影, 
更加睇清楚隻船.

上到去一樓, 
見一女士學隻機械人咁舉晒手, 
呀B立刻射璃眼咁望住人...
 


後尾...咪又係抄人橋!
學人舉起手擺pose...


見到呢個女仔, 
呀B話佢好靚喎, 
所以終於肯...(假)笑著來影相!

4 則留言: