2014年6月16日 星期一

週日長篇雜記

6月16日  星期一  晴天
 
細路仔本身就唔怕悶嘅, 
尤其好似兔寶寶咁細個, 
日常生活中可以接觸到嘅, 
都係新奇有趣之物.
呢日嘗試拉拉鍊, 
除衫著衫, 攪足一餐.

 
睇唔明文字,
睇下公仔,
加埋自己幻想, 都覺得很有趣.


大人叫我笑咩?!
諗吓諗吓, 整個囧樣出嚟, 
激下你地D大人, 佢仲過癮~


有人陪就更開心!
呢排佢行過樓下就拉住我走入動漫機地, 
要搵住附近嘅姐姐玩!


呢個姐姐成日都有好多玩意, 
一時有橡筋繩, 一時有彈彈波, 
唔單止兔寶寶覺得好玩, 
連帶我都鈎起很多童年回憶.



姐姐仔仲好識照顧兔寶寶...
 


有野食, 
一齊share仲開心!


姐姐仔返小學較忙, 
兔寶寶有時都要自己一個玩, 
呢排皮膚好返少少, 帶佢打吓鞦韆.
好耐未帶佢去公園, 
一輪無玩, 宜家坐响鞦韆, 
對腳差不多掂到地了.


坐馬仔時, 
更要叫佢細力少少"chok"...


留响屋企, 
呀B成日都玩角色扮演, 
今次扮醫生, 專醫C人...


星期六的芭蕾舞堂有很多小女孩, 
更衣室只有兩個.
本來我只為呢十二堂團購班買了鞋襪, 
按照課堂指引, 為兔寶寶穿上寬鬆衣物.
上了幾堂, 發覺幾乎全部女孩都穿上芭蕾舞裙.
上次入屯門, 呀婆要送呀B一條裙子時, 
兔寶寶就主動選了一條芭蕾舞裙子..
我要她選半身款的, 不讓她買全身裙, 
無咁熱之餘, 只需要在課室外套上去就可以, 
不用排隊等更衣室.


上完堂, 行去宜家買爆谷熱狗醫肚.


之後又去搵姐姐仔玩過~














9 則留言:

  1. 回覆
    1. 十幾廿個小朋友關埋門教, 睇怕都唔會再上!

      刪除
  2. 小朋友有得玩就開心,唔駛複雜呢~~BTW,兔寶寶越來越靚呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢玩D簡單野我仲開心, 唔好咁快玩電子野.

      刪除
  3. 兔寶寶個醫生look 好得意~
    哈~佢9月返學就冇咁得閒周圍去玩呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 九月佢就朝八晚六返學, 仲忙過大人返工!

      刪除
  4. 睇見兔寶寶樂趣樣子, 夠cute夠生鬼活潑^^

    回覆刪除