2014年5月1日 星期四

五一雜記

5月1日  星期四  陰天

前一排唔係日日出blog,
有D相影咗都唔記得, 
襯假期整理一下~ 

無湊哥哥仔, 
好自然時間多咗, 
加上九月兔寶寶正式返學,
尚算得閒時日日都搵D地方去吓.
上兩星期又去動漫機地, 
剛剛有個"讓孩子輸在起跑線"的展覽.
睇下, 香港地D小朋友就好似圖中嘅小丸子咁,
未出世就已經俾親人指好晒條路, 
樣樣野都有晒計劃, 
唔錯得架~



對現代小朋友來講, 
flash card 有另一番新意思, 
A is for apple (iphone), 
B is for busy...
如果全部明晒, 
會唔會係件好事呢?!
 


不如吹吓泡泡, 
玩吓D無聊野仲實際~
 


 奶奶常常俾D乾元貝仔我, 
叫我煮粥俾兔寶寶吃...
其實呀B都唔食粥嘅, 
收埋收埋咁多, 
又見有包蝦米買咗响度好耐無郁過, 
亂嚟整咗D XO醬.
原來好易架咋!
用少少水浸吓D瑤柱仔同蝦米, 
再半煎炸一下, 
之後加大半瓶買咗之後覺得太辣嘅台灣豆辦醬煮下佢;
屋企有好多蝦皮又加D落去, 
最後加D麻油直至cover到所有材料為止.
待冷小小放入攪拌機略略攪碎佢.
我就無攪爛晒, 仲有小小原粒瑤柱仔响度,
咁就可以放雪櫃, 半個月都得!
 


前排大少常獨自帶住呀B去食飯, 
無媽咪睇住, 
兔小姐作晒反~


有得飲飲食食週圍玩, 
實係爸爸最好架!


 踏入三嵗, 
曾經嘗試過幫兔寶寶用花曬洗頭, 
係兜頭淋果隻.
可惜佢太硬頸C都唔肯dup低頭, 
又喊又盛咁, 
睇得出佢唔係扭計, 
而真係驚花灑.
最後一個步驟沖走D泡時掙扎得實在太過厲害, 
佢又識得自己關水制, 
次次都要大少幫手.
咁夾硬都無謂勉強, 
試咗幾日唔掂, 
到宜家都係恢復原狀, 
好似BB咁抱住洗頭~




8 則留言:

  1. 有洗頭帽架,係一塊圓形中間通心,戴咗佢,頭頂突出嚟可以洗頭,又唔會有水入眼,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有買呀, 佢知係洗頭用一fing就fing咗喇, 解釋咗俾佢聽戴住就唔怕, 但佢好硬頸, 連水製都關埋, 宜家都係抱住佢洗頭咋!

      刪除
  2. 睇相,兔寶寶高咗好多呀!

    回覆刪除
  3. 哈~等再大個d 先啦~見兔寶寶喊得好陰公呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 佢咁嘅身型, 我就快都抱佢唔到喇, 每次抱完佢洗頭, 我都覺得自己條腰好似歪咗少少咁.....

      刪除
  4. 洗頭喊晒嘅兔寶寶, 始終依仲係幼兒階段, 喊多一段時間, 大D會唔喊....

    回覆刪除
  5. 哈哈, 我個囡都係咁呀, 依家會嘗試自己爬出浴缸呀, 不過我都係佢由佢喊, 我由我淋... XD

    回覆刪除