2014年3月20日 星期四

放假一天 + 嫲嫲自煮魚蝦蟹

3月20日 星期四  晴天


星期三大少放假, 
同前幾個星期一樣, 
等兔寶寶上完playgroup去北角食上海野~



今次D鱔糊又係無我份!


大少今次叫了酸辣湯麵 + 鹵牛展下午茶餐.


食完個TEA, 兔寶寶已經急急腳引領我地去玩波波池.
因為要返學無咗好多時間, 
無買全日任玩飛俾佢, 
只係俾佢玩一陣同玩埋Thomas小火車~


 
嘻嘻, 我地都有去食豆腐花架!
一去北角就勁多野想食, 
幾鍾意呢區好多唔同類型而且平靚正嘅小食肆, 
屯門都無佢咁多!
 但呢日我地唔可以食太多野, 
因為呀嫲煮咗好多好野食!

*************

上到去呀嫲仲未煮好, 
大少就同個女上you tube睇人跳芭蕾舞.


 兩父女影幅相啦~


同媽咪影, 嗲幾多!


開飯喇~

 有灼海蝦


薑蔥炒蟹


椰菜花煮魚蛋


清炒小唐菜


煎黃花魚


豆卜炆五花腩
呢碟係得我夾過兩塊豆卜咋, 
太多餸, 無人陏過~


仲有蒸鮑魚!


係兩碟!
總共20隻, 四個大人各分得五隻!


呢餐大家對手同個咀都好唔得閒, 
忙著食又忙著搣蝦拆蟹...
不過最唔得閒果個係大少, 
兔寶寶自開始佢每日兩小時嘅playgroup生涯後, 
由本來戒咗午睡而變返去要瞓陣晏覺.
但呢日掛住玩, 無瞓過;
大人食飯時佢就開始扭眼瞓~


諗住佢瞓著咗抱佢上床, 
點知佢即刻扎醒爆喊!
兔寶寶你唔好諗住DADDY會同你抱足全程先得架, 
美食當前呀囡都無情講!



 好彩日頭襯佢兩父女玩波波池時我行咗出去百佳逛咗個圈, 
見米奇老鼠蛋特價買咗盒咋!
咁先引到呀囡肯行返去自己位度食!

飯後仲有節目,
幫呀嫲痴印花.
佢痴得好仔細, 張張都要唔出界;
一出界就自己搣返出來再痴過.
佢做野好明顯認真過我好多!

5 則留言: