2014年3月18日 星期二

又食又玩又瞓

3月17日  星期一  晴天


飲完茶出來見到錦鋰池, 
舅父整鬼兔寶寶, 
二話不說抱起佢睇錦鋰~
呀B: "我係淑女, 唔好抱我!"



呀B: 飲啖水定下驚先~


都唔知點解兔寶寶都未大定就咁港女, 
佢係果D我攰嘅時候我要你抱就得, 
你想無啦啦抱吓我就唔得嘅串串貢"港B"...

仲有一樣野都同港女好相似, 
成日掛住煲電話粥,
襯呀婆走入洗手間果三五分鐘都要多次閃入電話亭.
拎起電話第一句就問人: 响邊度?!
好明顯係偷聽呀媽講電話時學返嚟嘅;
所不同嘅係佢電話嘅另一頭係無人聽的, 
而且佢把兩邊聽筒掉轉來用了.
 


行吓走吓玩吓, 咁又個幾鐘.

舅父約了朋友在友愛村打波.
雖然我地無响呢條村住過, 
但小時候呀媽常帶我們在那兒玩(即係大人打牌, 細路打機果D)
對這地方都有點情感.
重臨舊地, 舊鋪已經搬了又搬, 
條村亦明顯地變了老人村, 
週日下午時份都冷冷清清~


友愛體育館外的遊樂場反而熱鬧少許, 
上午飲茶時兔寶寶無乜點食, 
現在要吃餅乾和麵包充飢.
 


睇咗陣舅父打波, 
就走入新墟探公公.
經過V-City兔寶寶又不停叫好攰, 
於是搵間餐廳食個TEA, 等佢食D野休息吓.
去咗紅螞蟻, 我叫了蒜香骨天使麵餐, 
估不到三十幾蚊個餐嘅下午茶都有四條骨.


呀婆好識叫野食, 
話要兒童餐同兔寶寶 share!


一來到呀B就喉住杯橙汁!
我估佢都幾唔舒服, 咁細杯都飲唔晒!


仲有就係刨西瓜!
其他薯條腸仔雞翼都唔吼呀!
其實咳就唔好食西瓜嘅, 
不過我自己就唔係D好注重介口嘅人(即係為食囉!)...
反正佢食咁少野, 肯食就乜都要食~




晚上去了酒樓吃飯.
本來食咗咁多野, 加上怕週日人多又唔抵食, 
諗住求其食D野就算.
不過呀公見到兔寶寶笑晒口咁, 心情好好, 
話要請呀B食龍蝦喎~


薯仔牛柳粒, 
個真名係好聽點的, 哈哈!
D牛肉都幾好食~


炒蜆, 好大碟!
雖然唔係好好鑊氣, 但無砂又唔油, 
辣度對我來講仲啱啱好!


仲有一碟花膠炆豆腐, 
和雲耳煮菜心苗.
三大一B食晒全部再加兩碗白飯...


ERR...其實呀B無份食,
坐底無耐佢就話好眼瞓, 跟住瞓咗!


由呀婆抱住佢食!
呀公多次提醒呀婆佢對腳痛, 
提議由佢頂上...
不過呀婆就唔識做喇...
平時呀B唔肯俾公公抱架嘛!


食完飯埋單拍醒佢, 
兔寶寶一醒就狂咳, 
呀公就趁佢神智仲未好清醒時抱吓佢!

出咗去咁耐呀B都無點食過野, 
好彩回程時在巴士上瞓多一個鐘, 
回家吃完藥肯吃半碗爛飯咋~

9 則留言:

  1. 兔寶寶病就休息多啲呀

    回覆刪除
  2. 拎住貓頭手袋,成個八婆仔咁!

    春天天氣要小心!不過,返 playgroup 冇得避個囉,一班細路哄咁埋菌吽菌!盡量平時多飲湯水食蔬果吸鮮風,嚟鍛鍊體魄啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係大少病先, 跟住到哥哥病, 兔寶寶同一間房走唔甩! 佢身體都OK, 見佢今次病都無再嘔了, 算係不幸中之大幸.

      刪除
  3. 兔寶寶病你地都帶佢玩到咁盡,犀利呀。

    回覆刪除
  4. 我娘家嗰邊都變咗老人村~同埋變咗新移民集中地~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過友愛村真係淒清得好恐怖呢!

      刪除
  5. 港B兔寶寶大頭相片~LIKE~好型呀~

    回覆刪除