2014年3月13日 星期四

放假一天

3月13日  星期四  陰天


尋日大少放假, 
等兔寶寶上完playgroup,
我地去咗附近嘅麥歪記食午餐.

圖為呀B嘅傑作: 立體蘋果樹.



 大少要了雲吞牛筋雙併.


我的剩水餃.
蝦不太新鮮, 但見其他食客無投訴, 
我都不好意思出聲了...
可能我地都無叫麵, 食唔出呢間店有幾好食.


兔寶寶初時還精靈地玩佢棵蘋果樹, 
到有野食時就開始扭眼瞓~


食完四圍行下.
大少抱著沉甸甸的兔寶寶, 
而我就負責同大少加油: 鬼叫佢重呀, 頂硬上!!


一人一碗仔麥當然唔夠飽.
唔緊要, 好快六點鐘, 
有放題食!


又係去附近的bubbles sushi, 
 今次叫了頗多壽司, 很快就飽了.


原來...真係所有小朋友都鐘意食壽司的.


甜品...呀B反而係玩多過食!


食完, 兔寶寶表演魔術.
俾佢發現枱面有D好細嘅窿窿,
可以用支鉛筆插入去令支筆垂直站立.
初時我地唔知道其竅門, 仲以為呀B識變魔術呢!



12 則留言:

  1. 哈哈,兔寶寶好醒目,阿媽都俾佢呃到。

    回覆刪除
  2. 麥歪記啲麵好细碗食唔飽架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係貪佢細碗先諗住食放題前食咋!

      刪除
  3. 哈~兔寶寶個手工萍果樹好得意喎!~

    回覆刪除
  4. 又幾得意喎棵立體蘋果樹 ^ ^

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 平日生活日日都差不多, 係大少放假先叫做有得玩吓食吓.

      刪除
  6. 兔寶寶可以食幾多件sushi..每次二件? 那一款sushi是她最喜歡的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最鍾意係鰻魚壽司, 我覺得係貪佢D汁! 唔計其他食物, 佢都食到四件架! 但佢平時可以一餐食兩碗飯架喎!

      刪除