2014年3月11日 星期二

攰寶寶

3月11日  星期二  陰天


兔寶寶你攪乜呀?
嗅自己對臭腳呀?!



噢! 口水都流埋~
原來佢瞓緊覺呀!


一日返果兩個鐘頭學有幾攰?!
看來我完全高估咗呀B嘅體能.
每日放學, 佢都會扭我抱, 
話好攰好攰!
由佢識行開始, 我就無乜抱佢架喇!
(過馬路, 過水氹, 過地鐵條GAP呢D咪抱囉~)
而佢知我係唔會抱佢嘅, 
一向都唔會扭我抱!
超市嘅購物車亦無坐好耐, 
以佢身型, 
分分鐘坐穿人地個籃又或者卡住咗出唔返嚟!
呢一日係見佢不停話好攰先抱佢上車咋!
而佢竟然...唔洗一秒鐘瞓著咗..
幾個收銀EE叫佢都唔醒呀, 陰公!
連路人甲都唔抵得, 問我前晚係咪帶佢做賊嚟!


上堂又扮馬騮又扮兔仔, 
想唔攰都好難!


有動亦有靜架!
下圖係兔寶寶自己讚自己"Amazing"嘅傑作!




9 則留言:

  1. 囡咁大隻,難為妳抱佢上手推車!

    妳同囡講,her amazing life just begin 叫佢留啲力好喎!

    回覆刪除
  2. 見兔寶寶真好眼瞓~咁樣坐姿都瞓得著? 而且係家外環境添~

    回覆刪除
  3. 咁樣都瞓得著真係服咗佢

    回覆刪除
  4. 兔寶寶做手工都唔錯啊!

    回覆刪除
  5. 佢返學返得好開心咁喎~

    回覆刪除
  6. 手工做得好靚呀!~
    遲下習慣咗~兔寶寶應該冇咁累呢~!

    回覆刪除
  7. 兔寶寶手工整得好好呀~~~

    回覆刪除