2014年2月20日 星期四

團購Bubbles Sushi放題

2月20日  星期四  晴天


尋日大少放假, 
去咗金鐘攪D野, 
行一陣商場, 
就夠六點鐘去食Bubbles Sushi喇~

呢間放題我想試好耐,
不過佢主打壽司, 而大少又唔係咁"好"...
襯佢early bird時段做團購就平平地試下.

服務幾好, 
店員主動提供小童餐具, 
又自動波拎杯插咗飲筒嘅暖水俾兔寶寶...
 


有野食!
先來韓風刺身沙律和燒芝士厚玉子.
玉子小小一塊, 唔怕'浪'住個胃.



每位都會送芝士燒生蠔, 好好味~


壽司!
真係食過咁多間放題入面最好食嘅!
店員仲提我地要快D食晒D軍艦壽司, 
唔係D紫菜會變淋唔好食!


最好食係中間嘅帶子沙律軍艦, 
比帶子刺身還要好吃很多~


叫咗兩個熟嘅手卷俾兔寶寶, 
點知佢食兩啖就放低俾我執手尾! 
留意手卷較多飯, 真係會質飽肚~


仲有清酒煮藍貝、
燒物、蒜香一口牛、天婦羅、仲有刺身.
樣樣都幾好~


店員提我地叫俾兔寶寶食嘅燒甜薯, 
呀B真係兩串食晒!


牛肉生薑燒、烤羊架、
鮮蝦沙律、蟹籽沙律.
即使唔係沙律, 
其他食物都會伴上少許沙律菜, 
靚仔又有營~


呀B真識食, 係咁食蝦!


甜品都有唔少選擇, 
我地就揀咗朱古力brownie、
士多啤梨卷、窩夫、忌廉巴芙.
每樣都係應熱則熱, 應凍則凍.
最特別係右下角的炸芝士條, 
咬開真係一抽芝士扯出來, 
本身不甜, 係靠上面少少jam帶出甜味, 
啱晒唔鍾意食甜嘅人.


面對咁正嘅甜品, 
兔小姐竟然不為所動?!


佢寧願走去坐爸爸大脾玩筷子, 
之後中咗陣眼瞓!

呢間放題食得過呀!
連大少都讚不絕口, 本來我以為佢唔會鍾意添~
最方便嘅係佢只係响我地屋企附近! 
臨走我地仲即場買多兩張coupon入埋會做會員, 
以後仲有機會嚟~

7 則留言: