2014年1月23日 星期四

再遊深圳野生動物園(一)

1月23日  星期四  寒冷


今次返大陸除咗按摩, 
最主要係去動物園睇動物!
買咗團購飛, 
成人只需七十幾蚊港紙就可以入場喇~

 



一入到大門口就見到上次騎過嘅馬車.
騎一個圈要成二百蚊人仔架!
走馬看花咁, 略略睇一睇園內有乜動物就玩完,
今次一定唔再上當.
沿途都無乜見有馬車行過, 
生意淡薄, D馬伕都無乜動力去撩生意了.


動物園雖然大, 但沿途有觀光車, 
我地用團購卷可以半價十蚊人仔換一張, 
全日無限次任上任落, 抵過馬車好多!
無特別要求下, 呢架觀光車就會响海洋館附近落晒所有客.
點解?! 有生意做嘛!
騎馬仔影相呀!


大陸人做生意真係好"進取", 
落車之後腳都未企隱, 兔寶寶就已經俾人抱咗上隻駱駝度!
好彩佢地唔係拐子佬姐~
呢個時候嘅兔寶寶, 仲係十吓十吓, 
應該係唔知發生乜野緊事...


第一次發現原來"蛇GUE"都有好處!
呀B咁細膽, 人地都未拖隻駱駝行一步, 
佢就已經要"螺"落地!
咁樣就幫媽咪慳返五十蚊~~

 睇相就知兔小姐有幾鎮定?!
一日未離開險景佢都唔會喊...住架!
嗱! 安全喇! 喊得!


騎馬仔附近係海洋館, 
仲有少少時間先開始表演, 走去睇熊貓.
兔寶寶上年都仲係矇矇吓, 乜野動物都話CAT.
今次好好多喇! 
自己識講得出絕大部份動物的中/英文名稱,
唔會再叫熊貓做貓貓喇~


睇完熊貓, 睇海洋表演.

都係果D野喇! 無乜特別.
 


最特別反而係呢個價目表!
响大陸, 樣樣野都有個價!


今次嘅行程都幾趕頭趕命架!
要趕睇三場show嘛!
睇完海洋表演後我地就去參觀中型動物區.
呢D高過大少嘅棕熊, 都算係"中型"架!
俾十蚊就可以買一籃仔蕃薯丟落去餵!


行過少少有豹同獅子毑, 
呢兩樣都係中型動物...


遊客同個籠之間只係相隔一條好窄嘅花槽架咋!


睇到咁上下, 
係時候要走入"獅虎館", 睇猛獸表演.
開場前有小丑吹出長條型氣球助慶.
見佢吹一吓就吹得漲一條長長嘅氣球,
好特好氣.
跟住又玩用一隻手指轉波, 大少話小兒科啦, 
佢都得喎!
可能我地坐第一行啦!
個小丑好似聽到大少講野咁, 拉咗佢出場, 
要佢當眾表演轉波和吹氣球...
哈哈, 雖然最後大少係失敗咗, 
但換來全場嘅掌聲...
所以呢, 我都話大少係好有做小丑嘅天份架啦~


開場表演LU!
都係果D野, 同上年差不多.
 


表演完睇返未睇完嘅中型猛獸.
獅子仔..


仲有國家二級保護嘅猞猁,
唔講仲以為係一隻貓...


跟住行去猛獸谷, 睇無籠困住嘅動物..
 


隔住強化玻璃從上觀看..

接著就係我地最期待嘅環節, 
親手餵老虎!

12 則留言:

  1. 真係好耐都冇去過動物園,
    做生意都唔好亂咁抱人地個女,離譜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸係咁架, 唔喝住佢佢想放條蛇上大少條頸添!

      刪除
  2. 睇過你篇嘢,都無興趣入去,簡直搶錢,反而啲正統啲動物園好過,靜靜哋行吓,睇吓動物好過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得七十幾蚊都幾抵架, 雖然有D特別野要加錢, 但睇表演唔洗, 走入去餵老虎嘅地方親自餵老虎俾多廿蚊又抵俾嘅, 其他什麼影相又呢又路就真係唔洗客氣囉! 同埋佢真係好少人, 好乾淨.

      刪除
  3. 我最怕呢D~!!!!"進取"生意~好討厭

    回覆刪除
  4. 最怕呢啲咁進取做生意,假如佢嚇親我個女,我1定媽剷佢上天。

    回覆刪除
  5. 安全喇! 喊得! 兔寶寶的嗚嗚聲大放送~歌聲四起~
    最後兔寶寶走去睇老虎添!好野!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咋吓型姐, 基本上佢屬於幾易氹, 唔易喊果D小朋友.

      刪除