2014年1月23日 星期四

食盤菜團年

1月23日 星期四  晴天

星期一我地又入咗屯門食團年飯,
一般來說我家會分兩次食團年飯, 
一次係會同其他親戚,
今次係只得公公婆婆同舅父, 無其他親戚嘅.
我地入到去照舊去上海鋪食野, 
呢間鋪仔認真把閉, 
咁快就已經話係"新春期間", 
無下午茶餐喎~
食碗麵飲杯豆醬就已經四十幾蚊位, 
下次一定唔會响呢段時間幫襯.

食完野, 帶兔寶寶响商場行一陣, 
又玩車仔...




屯門新墟呢面真係好有新年氣氛!
呀B對呢D朱古力金幣好有興趣...



上到呀公屋企就攞D吉嚟玩...
 



食得唔好嘥!
大人在看DVD時, 
兔寶寶就搣吉仔吃.



慢慢搣, 慢慢食,
咁就食晒生果籃內五個吉仔~



之後上咗天台玩吹泡泡..
玩玩下, 竟然瞓著覺!


瞓醒, 扭計.
扭要VV, 唔肯响廁所去,
唔肯响條片去, 呀婆屋企又無potty...
唯有C忍, 急到喊都唔肯痾..
同我和呀婆糾纏期間賴了, 
幸好我醒目一早將佢D褲呀襪呀全部除咗.
可惜的是我不能除自己的,
所以當呀B一身鬆晒之後我就一褲都係, 
要問呀婆借條褲借對襪著...

***************

今餐同上年一樣, 
在海天訂了盤菜.
今年舅父拎, 之前忘了拍照.
在廚房用電陶爐加熱時, 成個煲裂了.
幸好無人淥親! 
呢D盤菜大概只啱用明火加熱的.
最後要分兩個細煲上枱, 
唔似食盤菜, 反而似打邊爐咁唔夠餸就加...




大少一定好肚餓啦, 
個個(除了我老豆, 和兔寶寶外)响廚房度忙到CC吓,
佢竟然敢坐响度食!
唔係照顧兔寶寶食喎, 係自己食!
仲要點我入廚房拎汽水!
响你屋企就話姐, 呢度係我呀媽屋企,
我睬你都傻呀!


*********************

食完團年飯, 我地仲有下場架!
搭亡命小巴飛去上水, 轉火車去羅湖按摩!
慣咗早瞓嘅兔寶寶, 一坐低就中眼瞓~~
 


之後仲瞓埋添~
好奇怪啊, 在大陸的兩日行程裡, 
佢又無扭過去廁所喎, 等我仲擔心佢有排扭添~


16 則留言:

  1. 好在婆婆啲褲你都啱著

    回覆刪除
  2. 兔寶寶套裙仔又幾靚喎!! 好似初一去拜年著靚靚咁, 好有新年氣氛 ^ ^

    回覆刪除
  3. 愈大愈精靈可愛, 慣咗早瞓, very good ar!!

    回覆刪除
  4. 兔寶寶真係自細就浦骨場,哈哈。

    回覆刪除
  5. 哈~~好搞笑~~你哋真係好LIKE 按摩~

    回覆刪除
  6. 下午茶又會咁快加價嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係無咗下午茶, 即係散叫, 變相加價囉~

      刪除
  7. 孖襟紅裙的兔寶寶成個小淑女俏佳人~like~

    回覆刪除