2013年11月8日 星期五

兒童樂園

11月8日 星期五  晴天

星期三大少放假, 我地去咗太古城玩.
先上樓上food court醫肚.
去到發現差二十分鐘就有下午茶, 
每個餐都會平十幾廿蚊, 咁就等多陣先食啦~
早餐只係飲咗杯咖啡, 飢腸轆轆,
就到隔離麵包鋪買個包食住先,
兔寶寶又跟住走入來, 要我買熊貓包俾佢~




咬完個包去吓洗手間, 
大少仲利用呢少少時間買咗兩件特價衫添~
就行返入food court買D野食喇.
我嘅炸餃子拉麵和大少的韓國辣雞粉絲.


 各有各買食物就睇得出大家對兔寶寶幾有心啦~
大少吃的辣粉C和凍咖啡都是兒童不宜的, 
只有媽咪會考慮啱唔啱小朋友食,
所以呢, 哼~ 世上只有媽媽好~



食完野, 就走去今次來太古城嘅主要目的地,
就係冒險樂園嘅波波池喇~
細個都有玩波波池, 果時好似好普及, 
記得以前有D小鋪頭就是專做波波池生意的, 
幾蚊玩一次, 玩完仲有貼紙送.
不過宜家D租咁貴, 齋做波波池真係食風都得喇...

未去到波波池範圍, 兔寶寶就被叮噹吸引住了.



我知, 宜家叫多啦A夢吖嘛!
不過作為七十後, 都係叫叮噹親切D~



原來波波池係响一個兒童樂園入面, 
一個小朋友+ 一個大人入場費係50個代幣.
如果想兩個大人一齊入去玩, 就要多收廿個代幣.
因為無乜人玩, 店員俾我地兩個大人輪流入去陪兔寶寶玩.
因為著住婆仔鞋無著襪, 
仲花了10蚊買了對船襪先可入場.



唔好睇條滑梯咁短, 實質都好跣滑得好快.
未開始玩時就目擊一個同兔寶寶差不多大嘅小朋友獨自sir梯時整親大哭.
所以我地都抱住兔寶寶來sir.
呀B都想試架, 有晒功架, 最後都係唔夠膽.
不過我同大少都覺得sir落嚟果下會俾D波波"銀"到幾痛架~

 因為條滑梯夠快, 而兔寶寶又有人抱住, 
只享受其速度感, 不用分擔八月十五之痛.
所以佢就不斷要求sir梯, 
玩波波池反而淪為後選.



自知面皮及籮柚皮都不及大少厚, 
所以我只係入咗去陪兔寶寶玩一陣咋!
其實去太古城仲有一個目的嘅, 
係想去AEON百貨店搵吓有無鬆弛熊魚蛋賣...
於是就襯兩父女玩梗時走去八吓,
果然如網上所講係長期缺貨嘅, 
豬仔魚蛋唔吸引, 無買.
 



講返果個兒童樂園, 
除咗波波池同sir梯之外("sir梯"係新詞, 大家可以在兔寶寶詞典中找)
仲有好多野玩, 
對比起其他機動遊戲動輒要五、六個代幣玩一次(仲要係玩一分鐘都唔夠!),
呢個區域50蚊玩足一日, 抵到爛.
 
 
 
 



離開前玩埋保齡球同射籃, 
大人同小朋友身心都滿足健康.



最後當然唔少得兔寶寶小姐嘅指定動作...累極而睡啦~
Bye Bye~~~~













9 則留言:

  1. 睇完後, 令我想起我兩個細路以前個個星期都去波波池玩. 咁快佢地就咁大個, 快到好似昨日發生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩日我媽和兄長都不斷懷念細個去波波池..和去太古城歡樂天地的日子!

      刪除
  2. 兔寶寶擺晒功架,都唔跣落去,好攪笑.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉, 好彩後面無人, 唔係一定忍唔住踢佢落去~ :p

      刪除
  3. 咁少人,好似包場咁,呢50 抵呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日係好少人, 假期真係唔洗旨意我嚟.

      刪除
  4. 兔寶寶大啖食熊貓包得意呢~
    兔寶寶同媽咪飲一杯野一起飲~~~樂趣無窮~~~~

    回覆刪除