2013年10月4日 星期五

晚餐。嫲嫲煮

10月4日 星期五  晴天

續: 放假一天

兔寶寶果然不出所料抱住一陣就瞓著咗..
於是我地就改乘的士前往嫲嫲家...
比步行快了很多, 到達時餸菜仲未煮好.
本來想借頭借路入廚房偷下師,
點知俾嫲嫲趕了出來...
偷師無望, 就影吓兩父女.


 
大少忙著打機, 而兔寶寶就掛住開隻出奇蛋.
日頭呀B坐緊鬼太郎巴士果陣我等得不耐煩, (可想而知佢坐咗幾耐?!)
叫大少睇住佢, 我走落樓下超市買水.
見到出奇蛋, 估計都會有D用..
結果真係要出動佢來引兔寶寶離開公園.
當然我地係唔會幫佢開的, 
直到今日見佢樣樣野都乖乖地先幫佢開...
不過就算唔開都夠佢"當係寶"好一陣子了.

好快, 有野食喇~
先係煄蹄.




荀絲炒肉絲...
呢碟我同兔寶寶都很喜愛.




瑤柱蛋餃...
D蛋皮真係好薄呀~ 
嫲嫲好功夫!




蒸倉魚.




白灼蝦.



全家幅..
仲有青紅蘿蔔湯無影獨照...




飯後兔寶寶和爺爺食布林.
我和大少都嫌酸, 沒有吃.




我們吃橙, 兔寶寶也分一杯羹.
和大少說起些布林有幾酸, 
兔寶寶聽到就扮個"酸樣"出來, 
故意引人笑...  :)




休息了一會, 離開時還走到松記吃糖水.


2 則留言:

  1. 家常小菜,你奶奶真係大廚架勢﹗讚﹗

    回覆刪除
  2. 兔寶寶扮個"酸樣", 都值7分(如十分計)~

    回覆刪除