2013年10月2日 星期三

簡單午餐

10月2日  星期三  晴天

呢排好多時都唔等埋大少一齊食午飯,
通常兔寶寶最先吃;
而我近排又好辣,
所以同呀B食唔同嘅食物.
呢日我就食鯪魚球米粉, 
加D辣椒醬就啱晒我口味了.
鯪魚球是奶奶自己打的.





大少堅持奶奶拿過來的食物是給我和兔寶寶享用的, 
他已經在晚餐時吃過了,
所以要另外煮給他吃.
這天他吃雲吞, 
雲吞下是整碗的菜.
專登煮少D, 
等佢唔會有藉口話飽得滯食唔晒D菜.




******************************

這晚看"星夢傳奇",
兔寶寶歌癒大作, 
拿著"煮飯仔"玩具的鑊鏟扮咪...




仲對住塊鏡一面唱一面跳,
看到我拍照就不好意思地笑了...
唔洗唔好意思喎~
有邊個女仔細個無响屋企扮過歌星先?!
不過用鑊鏟扮咪高峰又真係搞笑咗少少嘅...


12 則留言:

  1. 嘻嘻,我記得我哋以前細細個好鐘意扮香港小姐架!

    回覆刪除
  2. many big Hollywood stars started their acting/singing performances at home!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 咁真係要佢响屋企演出多D喇~ :P

      刪除
  3. 我地以前都有扮鬼扮馬 哈~ ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前又扮歌星, 又扮演員, 乜都扮.

      刪除
  4. 開心兔寶得得B, 表演出色兼SWEET(^0^).

    回覆刪除