2013年9月27日 星期五

大陸兩日一夜之旅

9月27日  星期五  晴天

去到深圳時間尚早, 
我地先去唱K, 順便食埋K LUNCH醫肚...
兔寶寶就對個咪好有興趣, 仲首次開金口唱歌贈慶添~
唱咩歌?! 咪ABC同Animal Song呢類兒歌囉..
我地呢間房應該係最清純同最有童真架喇~







































野食都係D點心呀同炒小菜呢D, buffet形式, 
都幾好食.


呀B又要拎咪又要食雪糕, 好忙.
不過佢幾有K品, 
知道邊首歌係佢嘅, 
唔屬於佢嘅歌就立刻放低支咪, 唔會搶晒咪咁...



****************************

食完野, 就返按摩院..
預計兔寶寶咁早起身, 應該要瞓返覺...
點知佢仲精神過我! 四圍撩人玩,
無人同佢玩都可以自己笑一餐...
按咗兩個鐘頭腳, 就換返自己衫出去食飯.

呢幅相, 兩父女個樣都好正經...
但focus一定係呀兔小姐隻手, 放咗响邊?!



大少你點樣E起棚牙都係唔夠兔小姐隻手搶鏡架喇~


不久, 兔寶寶主動痴埋DADDY度, 仲錫咗佢一吓, 
氹得大少鬼咁開心...
原來...係另有企圖架~



兔寶寶: 咩姐?! 人地眼瞓吖嘛~

*********************

呢間食肆係以雞出名嘅, 
於是我地叫咗兩道雞嘅菜式.
分別係口水雞....




和白切雞...
由於雞隻新鮮, 我們都覺得白切雞更好吃.



雞皮爽而薄, 一點肥膏也沒有,
雖然我還是吐了出來...



還有茶樹菇釀豆腐煲.



豆腐都是這裡的拿手菜.


仲有涼粉, 
這個嫌它不夠辣, 而且那汁是和口水雞的相同, 
有點重複的味道, 就覺得不太好吃.



乳鴿特價十八蚊人仔, 
大少要了一隻, 食唔晒又迫我食咗舊...
喂, 留D quota俾我食雞好喎~



扇貝是我叫的, 
都係果句, 早知就留返D quota食雞..


咁多野兩個人食, 食到肚都漲了..
兔小姐呢?! 就由頭瞓到尾...
等佢長大睇到下面呢幅圖,
應該會講句: "世上只有爸爸好!"



埋單百多元...
在大陸食野, 還是便宜的.


到我地食剩幾舊雞, 兔小姐就起來了.
不過還是未瞓醒咁樣, 後來還扭計大哭呢!



******************************


食完晚飯經過一理髮店, 
洗剪吹只是三十蚊人仔.
和大少早就商議好今次一行要帶埋兔寶寶去剪髮了...
大少話大陸D師傅會比香港的細心...



係咪好期待兔寶寶剪成點呢?!
Sorry, 果位呀叔摸得兩摸兔寶寶把秀髮, 
而我還未同佢確認點剪前, 
兔小姐已經洞悉把秀髮有危機, 然後大哭大叫...
要大少帶佢出去出面玩機動車先肯收聲
(事後我懷疑, 她是早有預謀架囉~)
攪了人家一大輪, 覺得很不好意思, 
於是呀B唔剪, 我剪!
反正我D頭髮咁長, 佢剪得幾衰都有得補救嘅...

第一次在大陸洗頭...
感覺: 很舒服!
怪不得咁多男人要返大陸洗頭啦!
舒服到大少和呀B返入來時, 我叫大少都洗埋一份...
就係咁, 本來係幫BB剪頭髮, 
兔小姐返香港時仍然係頭髮篤篤, 
而我和大少就換上新髮型喇~

*****************************

第二朝我們還吃了早餐才返回香港...
這早餐包括皮蛋瘦肉粥, 和蟹粉豆腐煲.
呢兩樣野呀B都係唔食的, 擺明係大少叫架喇~



事實上呢兩日兔寶寶都掛住玩多過食, 
粥粉麵飯菜肉魚樣樣唔啱, 
只肯吃餅乾充飢, 還有西瓜解渴.


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 好多平日想做嘅野都迫埋响兩日做.

      刪除
  2. 雖然近近地去深圳,不過食下行下都不錯吖!

    回覆刪除
  3. 兔寶寶,對唔鍾意嘅野,好有辦法對付喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 出街我地先無佢符姐, 响屋企佢怕我, 唔敢呢樣唔食果樣唔做的....

      刪除
  4. 回覆
    1. 到回程時大少仲不斷提住隻雞呀!

      刪除
  5. 吃喝玩樂又開心, 兔寶寶拿咪唱歌仔, 好有台型呀!

    回覆刪除
  6. 兔寶寶睡著, daddy抱抱吓似乎都眼瞓了

    回覆刪除