2013年9月2日 星期一

兔寶寶生產記

4月13日  星期三  晴天

果日如常地一條友返QE進行產檢, 無任何準備下, 醫生竟然叫我即時入院進行催生....
即時call大少幫我攞走佬袋.

之後去咗一個產前病房, 檢查過後, 醫生就幫我塞藥去擴張(整鬆)個子宮頸...

果個病房係俾D類似我咁要催生嘅產婦去等待穿水或者見紅, 痛楚不大, 所以無我幻想嘅尖叫場面...

醫生同我講, 有痛係正常, 要成個肚都要o拿住痛先好話俾姑娘知....

大少响探病時間, 竟然買咗粗菜館嘅豉油鴨舌, 白粥, 仲有兩支雪條嚟探病,....呢一點我一定要記低佢...

果晚瞓覺時, 個下腹就開始痛. 咁又唔係好痛嘅, 換吓姿勢就會好D咁, 呢D係塞藥嘅正常反應 (因為我見同房d女人住咗一, 兩日都無事, 心諗無咁快)....


4月14日  星期四   晴天


到早上醫生巡房前, 我去toilet, 有少少見紅; 見D姑娘忙到九彩咁, 就無出聲, 好快醫生就見我了.

話咗俾佢知, 佢幫我檢查過後, 覺得OK, 就叫姑娘安排我上產房吊藥催生...

咁快, 我仲未穿羊水喎?! 打俾大少, 我仲叫佢响屋企瞓多陣先唔好嚟住, 因為要好耐先生得, 好似係要差不多開到一定度數D姑娘先會俾丈夫陪同....點知到個姑娘推我上產房時, 佢先話我知丈夫係全程可以陪我嫁!! 我已經收埋咗個電話了....

上 到去, 二人房, 不過得我一個, 隻手已經駁好鹽水...果時12:00, 起碼有6個姑娘响間房入面, 都唔知攪咩, 但就令我好緊張...問D姑娘幾時可以通知大少嚟, 佢地話settle down好D野就可以俾電話我打... 之後有個姑娘俾咗個罩我, 叫我有痛就聞....

吓? 我唔痛喎~ 好似唔係好同其他產婦D steps 喎! 我整係想大少快D嚟...

之後有個醫生嚟, 話同我篤穿羊水, D姑娘叫我吸D笑氣....

篤穿羊水都唔係太痛... 之後個姑娘就俾個電話我叫大少嚟, 佢地仲叫我同佢講, 叫佢快手快腳食埋飯先好嚟...一邊姑娘幫我响隻手度落催生藥...

無 幾耐, 我覺得有D唔舒服, 個姑娘叫我唔好忍, 有痛就吸笑氣...遲鈍嘅我, 先知陣痛已經開始了....D姑娘離開間房, 我一個人响間產房度, 原來陣痛真的很難受呢! 我要好好記下果種感覺...將來兔寶寶唔聽話令我生氣, 我要提醒自己, 幾艱難先生吓兔寶寶....

响我痛到死去活來嘅時候, 大少來了...

個姑娘耐唔耐入幫我檢查, 一度都未開, 佢話催生過程至少8至10個鐘, 由一至三度係最痛, 佢問我打唔打止痛針, 同我解釋支針有媽啡成份, side effect 係BB可能出世之後兩日會掛住瞓, 但如果嚴重可以幫BB打解藥針....

止痛針?!

打! 死人都打! 而家一度都未開, 仲要痛多8個鐘, 我頂唔順喇~ 最好一野扑暈我tim ar~ 都唔理大少反對了(大少話支針影響BB唔好, 叫我死忍....)

最攪笑係有個姑娘問我睇唔睇電視, 一手開咗部42" plasma, 仲塞個 remote俾大少叫佢較台.....我仲聽到做緊都市閒情, 講緊點樣養狗....

唔知痛咗幾耐...d姑娘叫我嘗試吓"痾"呀~

咁快得?! 由始至終無人同我講開咗幾多度喎~

佢 地準備好腳架, 教我點樣下巴頂落心口吸氣, 又忍住...我之前睇人地D blog, 知道如果"痾"得唔暢順, 呀B會好危險同好辛苦, 所以無論點痛我都跟從D助產仕嘅指令...好快, 係我諗都無諗過咁快, 下體feel 到一陣舒服嘅感覺(我形容得核突少少, 就好似急咗好耐有得痾嘅感覺.), 兔寶寶就出咗世喇!! 果時只不過係大約兩點咋!!!

當我望到兔寶寶嘅時候, 第一個感覺係: 好細粒, 好黑咁呀! 之後我好心急, 想睇清楚佢個樣, 但係我除咗眼鏡睇唔倒, 要姑娘提大少俾返個眼鏡我...

跟住D姑娘抱咗兔寶寶出去打針同清潔, 又同我檢查會陰嘅傷口...

兔 寶寶真係好乖呀, 佢盡量唔整痛媽咪, 我下面係幾乎無傷口嫁!! D姑娘後尾講返, 因為BB size細, 個頭仔又啱啱好對正個子宮頸位, 所以我除咗一D好輕微嘅擦損外, 係完全無野, 不過係因為吸咗D笑氣, 仲有打咗支媽啡針, 所以覺得暈暈地同好眼瞓.... 亦都好好彩係我個人比較受藥, 所以生產過程先會咁快...

到姑娘抱返兔寶寶入嚟, 我立刻精神晒Lu...即刻有姑娘教我喂人奶....

成 個過程, 第一真係要多謝兔寶寶同我配合得好好; 第二真係要多謝大少, 飯都唔食仆過嚟醫院, 成隻手俾我捉到紅晒, 連件衫都'wear'埋...又同我講D爛gag分散我注意力, 令我無咁痛...仲有真係要多謝QE嘅姑娘, 成個過程對住我呢個係咁典吓典吓又尖叫嘅人, 一D唔耐煩都無, 仲不停讚我做得好, 講說話嚟安慰我, 仲好有禮貌呢!!

而最後, 我之所以有時間打呢編blog, 係因為兔寶寶尋日因為唔肯食奶, 我怕係黃疸所以抱咗佢睇急症, 醫生診斷為黃疸需要住醫院, 今日都未出得嚟, 希望兔寶寶早日康復, 返屋企食多D奶, 唔好掛住瞓, 食多D食好D, 咁就好了....

兔寶寶未入院前嘅相片, 當時已經有D黃:


"我唔肯食奶掛住瞓, 係黃疸嘅病徵嚟嫁!! Daddy仲話我面色好BB掛住瞓係正常; 好彩媽咪醒目堅持要帶我睇急症咋!! "


"我應該好快出院喇~ 媽咪你襯而家休息多D啦!!"





沒有留言:

張貼留言