2013年9月2日 星期一

銀杏椰汁黑糯米


9月2日  星期二  晴天


星期六做了銀杏椰汁黑糯米.
 


黑糯米浸了足足一晚, 
用飯煲煮完又焗, 按了飯煲制四次, 
每次都加水再煮, 煮到米粒都開了花, 
奇怪飯粒仍然是沒有黏性的...
很懷疑雜貨店店員給我量了黑米, 而不是黑糯米.

煮了一整天的銀杏黑糯米, 
加上椰汁(要放少少鹽), 幸好還好吃. 


兔寶寶: 俾我當飯飯食啦!



****************************************

我在SINA那邊有一個blog, 
內文是同yahoo!Blog相同的。
這兩天我反覆想, 我從呀虎這邊copy&paste過去, 
到 呀虎blog執笠時, SINA那邊舊有的post會不會全死圖了。。。
但現在不容我多想, 
我大概沒有時間把每張圖片重新再upload一次。
這篇blog是我第一次在Blogger裡編寫的, 
我在那兒開了個新家, 初步都覺得不難用。



 



4 則留言:

  1. 大家疊埋心水係呢度從頭開始啦!
    我要打驗證碼呀!

    仲有,為了方便留言,請取消驗證如下 :
    [設定] 下兩欄有 [文章和留言]→ [顯示字詞驗證 ? ] → 設成 → [否] →
    → 回右上方按→ [儲存設定]。

    回覆刪除
  2. THX 呀, 家吓我都係响樹寫blog, 不過呢樹好似無得預早寫定set時間, 我試過用佢個時間製, 到時到侯都無放返篇文出來.

    回覆刪除
  3. Hi
    我也是剛搬到
    多多指教

    回覆刪除