2015年9月29日 星期二

中秋長假

2015年9月29日  星期二  晴天

兔寶寶成個中秋假都係咳住過的, 
有兩晚仲瞓瞓下咳到嘔!
好彩唔洗返工, 於是兩母女一齊瞓到大中午先起身~~

雖然係有D咳, 見佢精神都唔錯, 
星期六中午照俾佢返芭蕾舞課...



原本預約了在跳舞後約兩點去中旅社兩母女一齊續領回鄉証的, 
但去到先發現無帶兔寶寶張出世紙!
職員話可以在四點前後補, 又或者只做我果張, 
但費事趕頭趕命, 本來時間較得啱啱好, 
現在變了可以悠悠閒咁慢慢搭車入屯門做節.

大時大節, 呀公提議唔好去酒樓, 
去佢地平時開飯嘅茶餐廳, 
佢地成日都話呢間野好過好多酒樓.
哈, 又真係喎!
 茶餐廳都有龍疐同蒜蓉開邊蒸蝦!
仲有燒腩仔同南乳吊燒雞~
呢度係以賣燒味做賣點的, 
例湯加入燒味的下欄一齊煲, 
夠晒味!
呢餐大魚大肉, 埋單都係四百幾蚊!


食完飯, 去咗屯門市公園玩燈籠.
吖...應該話玩吹bubbles至真.
呢晚下過雨, 本來無乜人, 
係我地走果時約九點幾先叫有返少少人.
烏雲之中都俾我地見到月光光~~


玩完一餐, 意猶未盡, 
去埋"甜牙牙"食甜品先罷休.
不過呀B咳到連雪糕都唔多願食!
益晒我同呀媽....^^


*****************************

舅父本來叫我地留一晚先走, 
但我怕兔寶寶病會瞓得唔好, 
加上第二天約了時間做facial, 當晚漏夜走了.
第二日瞓醒攪完D正經野, 
返屋企同呀B做功課, 一做就兩個鐘!

晚上返了奶奶家吃飯, 
吃完我就帶兔寶寶行維園花燈會, 
我都係第一次正日行呢!
所以有小朋友真係多好多生活體驗!


睇花燈不是最主要目的, 
次行呀B玩得最開心的, 
是彈那些發光的"膠蜻蜓".
玩到呢....這個中秋出晒汗...
 
 


玩完一輪...仲要行埋超市先返家..
到假期最後一天, 終於捱不住, 
要去看醫生了...



5 則留言:

  1. 嘩﹗玩得好盡興的中秋節。
    祝兔寶寶快快康復啊﹗

    回覆刪除
  2. 中秋節快樂!!
    我都祝兔寶寶快快康復!!

    回覆刪除
  3. 免寶寶好返健康兼快樂~行行花燈會^^
    祝十月都開心假期呢 嘻嘻^^

    回覆刪除