2015年4月2日 星期四

2015花卉展

4月2日  星期四  晴天

續對上一個post,
食完pizza, 我同兔寶寶來個快行花卉展~
好多人, 自由行唔多, 
反而係好多姐姐, 可能因為有D花商係來自印尼的.


兔寶寶唔知學邊個, 
計V字手之後, 來個45度側頭...
不過, 佢好多時over咗囉, 
唔知仲以為佢瞓厲頸添~


由鮮花砌出的美女在花海中跳舞,
多幽雅~


但加埋兔小姐嘅瞓厲勁pose, 
D相就強國味甚濃了~
呀B, 其實你塊面都唔係好肥姐~


執相執到呢度, 
我忍唔住唱K 喇~
"猶如巡行和匯演 你眼光只接觸我側面
 沉迷神情亂閃 你所知的我其實是那面..."


自自然然大大方方咁影咪幾好...


盤景都擺得好靚~


來到鬱金香花海, 
兔寶寶又扮花...


小橋流水....
流水無入鏡~


地方唔大, 但人多, 
行了很久才行近天后那邊.
呀B已經迫到無乜笑容了.


雖然撩下佢又笑返, 但始終都係攰,
加上無晏覺, 開始扭眼瞓了~


打埋呵欠, 掙在未釣魚...


來到金羊這區, 
兔寶寶知道差不多可以走, 
才再次有些笑容..


不過臨尾, 佢已經叫我唔好影相LU~
(宜家D細路真巴閉, 
影相要問過佢本人願唔願意先!)


很多謝大家的關心...
到此我還未放棄這段婚姻,
只是作了最壞的打算, 最好的準備.
大方向就是以兔寶寶為先,
包括環境上, 還有精神上的種種因素.

路還是要行的.
可能未來的路會較難行,
但我確實不想自己的情緒受其他人支配,
而自己的情緒又影響到女兒.







6 則留言:

  1. 呢個年紀嘅細路係好鬼馬,睇番我三至五歲啲相又係 pose 多多!不過,冇亞囡個側頭樣咁騎呢! ^0^::

    唔俾人影響情緒固然重要,維護母女尊嚴亦唔能夠忽視!千其咪好似以前啲人嘅諗法,為細路有個 '完整' 嘅 '家' 而忍!

    有呢啲細路同我講,佢哋寧願父母分開咪再做戲。自欺、欺人,何苦?!

    幾日假期,要好好享受啊!

    回覆刪除
  2. 每個人都有煩惱, 事件因對與錯不論誰起因, 過去的事, 不多重覆諗, 只要安排明天事情, 記得向前望....向前走, 你的日子才容易得到開心,^^快樂~

    回覆刪除
  3. 兔寶寶仍是我喜歡的可愛樣子, 表情多多呢!

    回覆刪除
  4. 我係毛毛媽咪, 留言支持你, 路再難行也是行到的, 你身邊還有愛你的家人和朋友陪著你地一起行!

    回覆刪除
  5. 路再難行都要行..我唔支持放棄..咁當然, 都要你自己過到自己個關先啦~!
    加油呀!~~為咗個囡~為咗頭家~!

    回覆刪除
  6. 免寶寶好鬼馬,表情多多,你要加油呀!

    回覆刪除