2015年3月30日 星期一

運動會

3月29日   星期一  晴天

要快D出多D blog了,
呢兩個星期兔寶寶出席了很多活動, 影咗好多相呢!

先要寫寫上星期六在九龍灣運動場舉行的聯校運動會.
我替兔寶寶報了不少項目, 都是跑下步、執下豆袋、推下手推車咁...




原以為呀B手長腳長再加上是大B, 會比人贏在起跑線...
可惜佢同我一樣, 都係衰八掛, 
掛住望其他同學仔....




學校本來話呢日要著長袖運動衫,
但天氣太熱, 於是學校透過家長whatsapp群組叫家長可以幫小朋友換夏天衫...
不過呀B套夏天衫收了在天台....
我又想, 應該都唔會有太多家長特登摷返套夏天衫出來....
結果....ER....除咗三四個朋友仔無換衫,
個個都係著短袖, 兔寶寶, 辛苦晒!
係呀嗎累你咁特出!!



最後參加嘅聯校親子接力賽, 
我地就拎咗冠軍, 叫做有隻獎牌仔拎吓...
小圖為學校要種的小雛菊~


後記:
今次運動會可以說是感概良多.
本身呢一日係長週, 為了參加, 我故意調了假.
事前再三"請"大少一齊去, 係請, 唔係鬧,
講埋俾佢聽, 我真係想佢去.
佢唔去, 話要返工, 算, 做正經野緊要.
點知就係果個星期四、五都唔返, 放假返大陸按摩.

其實由我一出來工作開始, 就愈來愈覺得自己同單親的無分別.
朝早起身大少就瞓緊覺, 到我放工佢就返咗工.
星期六日免得奶奶話兔寶寶嘈住佢爸爸瞓覺,
基本上一打開眼就已經諗要帶兔寶寶去邊去邊...

三個人唯一會去吓街嘅日子就係星期三, 大少放假呢日.
以前佢都會早少少, 下午四點多就去接兔寶寶放學, 唔洗佢成日都留在學校咁長時間...
但...愈整愈遲, 甚至講埋出口, 佢根本唔想嘥時間去湊女...

可能已經唔係最近嘅事, 心情一定唔好,
但點都要面對.
打出來唔係要責怪邊個人.
只係人要變, 點都會變...


5 則留言:

  1. did you talk to your husband directly about your thoughts? Let him know and let him speak out what he thinks. Wish you well!!

    回覆刪除
  2. 太過分,我老早都話佢自私,原來仲懶成咁?!?!?!

    出嚟做返嘢有經濟能力,有乜事都唔駛咁呢 hea!唔開心要講呀咪屈住呀,保重呀!

    回覆刪除
  3. 要令大少覺得去參加一個開心的活動, 想法問題, 就算好攰都想行一行嘛^^

    回覆刪除
  4. 兔寶高人成頭喎?無換夏天衫重搶眼,我以前又嘛咁差,乜都止意老婆揍細路,要揾食嘛.

    回覆刪除
  5. 2夫婦點都會有少少問題架~溝通下啦大家~好過屈埋屈埋呢~!

    回覆刪除