2014年6月29日 星期日

黑米雙層芝士蛋糕

6月28日  星期六  晴天


為慶祝呀婆生日, 
蛋糕是早廿四小時前就開始預備的~
 




這蛋糕不難做, 
每層只雖花十多二十分鐘準備, 
只是花時間去雪至每層凝固, 
極適合我這些不能一次過抽很多時間在廚房忙, 
但實質有很多時間的家庭煮婦~


整個蛋糕...都是亂咁來!
底層, 是用幾塊燕麥餅浸水軟化後加麵粉加朱古力加花生, 
好似煎pancake咁煎出來的~
怕密度唔夠, 溶了些果仁朱古力蓋上去~
整餘的朱古力, 加牛奶加魚膠粉, 
做了miffin兔仔朱古力布甸~


第二層無影相, 
是用了意大利芝士加魚膠粉整成.
等凝固的無聊時間, 我做了另一層薄薄的, 
用大量車打芝士磨碎加少少麵粉, 煎成一塊餅.
這一層熱吃時很香(似跌了在pizza底的芝士), 
雪凍了有點硬, 像象膠似的, 
與我想像甜中帶一點點咸有些出入~


 黑米那層就直接把黑米飯和忌廉芝士同放在攪拌機攪~
中途加入糖、魚膠和奶..
等凝固就放上miffin布甸~


待呀婆來才做最後的蝴蝶花花裝飾, 
用剩餘的芝士忌廉加少少朱古力做成.
似吃芝士多過似吃朱古力~
剩餘材料, 
足以給我再做多一個miffin忌廉芝士朱古力給兔小姐日後品嚐~

很感激家人為我做白老鼠, 
一次過吃光了這八吋蛋糕.
做出的食物有人欣賞, 即使不是最好吃, 
我也很開心滿足~


6 則留言:

  1. 有人欣賞,緊係開心啦!

    回覆刪除
  2. 犀利,自整蛋糕阿婆生日,一定好開心.
    有點名器,蛋糕細細都過百元,真拿利,最反對買,
    蛋糕正,婆婆生日重正.

    回覆刪除
  3. 一切開蛋糕, 睇見質地好細滑, 相信好好味道^^
    婆婆生日一定心都甜晒~ 又有驚喜呢^^

    回覆刪除