2014年1月30日 星期四

大尾魷年夜飯

1月30日  星期四  晴天


尋日大少放假, 
一起身就走去街市買年花.
街市係無花市咁多選擇, 
但就無咁迫囉~



呢一晚本來打算三仔毑去潮燒食就當自家團年.
點知哥哥仔個爸爸釣咗七隻大尾魷返來, 
有咁新鮮嘅野食, 最後我地選擇自己煮!
我覺得魷魚雙眼好似兩粒大電池咁, 
好得意!


嘻嘻, 我係第一次劏魷魚咋!
好彩都唔係好難, 係墨汁多D, 
                                    洗得耐少少囉. 
劏完, 剩肉都一大盆.


留返四隻肉放冰箱, 
其他就分翼、鬚同魷魚咀;
滾水灼一灼, 食得!


劏洗魷魚嘅期間叫大少去阿信屋買豉油同日本芥辣,
雖然只係滾水灼一灼加豉油, 
但D魷魚真係好鮮甜呢!


 第二碟魷魚肉!
不過我地係食唔晒嘅!


大少又帶埋兔寶寶去街市買呢D大頭蝦返嚟,
又係灼! 慳水慳力!
因為有新鮮魷魚做比較, 呢隻蝦麻麻地好食.


佢仲買埋豉油雞, 全部都係肉!
我整咗兜西蘭花打算一齊灼架, 
但最後掛住食魷魚, 一棵菜都無食到.


兔寶寶最唔識食, 
只係食最唔好食嘅雞, 同埋出奇蛋!


食完飯洗埋碗, 
我地出咗去維園行年宵.
多人到爆!
行咗唔夠五分鐘已經想走!
全部都係D後生仔, 
我諗行埋今年, 出年我都未必行了.


襯熱鬧, 買咗兩個氣球,
加一對拖鞋, 仲有兔寶寶嘅吹波波玩具.


返到灣仔, 食埋個招財福堡同雪糕先返屋企.



祝大家馬年快樂, 
身體健康, 步步高陞!!!


16 則留言:

  1. 祝新春愉快,事事如意。

    回覆刪除
  2. 我都怕咗行年宵,係咁2買咗水仙咋!
    祝新春快樂,身體健康,心想事成呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年我地都無迫去買花喇, 係咁二行咗一條街. 因為人多, 都行咗好耐, 人多到有呼吸困難嘅感覺.

      刪除
  3. 兔媽:

    祝妳身體安康、 美艶動人、 老公體貼 ^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你, 都祝你和昭嫲嫲馬年快樂, 身體健康~

      刪除
  4. 正月初一 恭喜發財 龍馬精神 如意吉祥!!!!
    兔寶寶食得好滋味 這個出奇蛋 真係出奇地令小朋友鍾意~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢麻麻地鍾意食零食(對比起其他小朋友而言), 好多時佢係要咗入面D玩具, D朱古力唔係成日食架~

      刪除
  5. 兔寶寶笑得好攪笑的表情~尾相~like~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢宜家成日做呢個表情, 尤其係我叫佢做一D佢唔想即刻做嘅野時, 好似代表...睬我都傻咁~

      刪除
  6. 你話花市全部都係D後生仔, 諗行埋今年, 出年都未必行了, 到時兔寶寶後生女同你行囉~
    祝你繼續美麗, 兩母女一齊靚爆燈~哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 兔寶寶大個咗就同佢D朋友仔行LU, 好似我以前後生咁~~ 同呀爸呀媽行花市嘅日子, 係好短暫嘅呢!

      刪除
  7. 我都好多年無行花市,好怕人多
    祝你 心想事成 馬年快樂 馬到功成!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係想俾兔寶寶感受下過年, 真係唔想行呢! 都係年輕人, 一入到去就迫得想C, 難得佢地仲笑得咁開心, 真係想唔認老都唔得.

      刪除
  8. 我好幾年冇行過~如果行都好早去~因為怕多人呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係想俾兔寶寶感受下行花市咋~

      刪除