2014年7月1日 星期二

又搬屋

7月1日  星期二  晴天

最近兩星期幾乎天天摷醒大少接兔寶寶接放學, 
好讓我悠閒在家, 一個人做自己喜歡做的事.
多了躲在廚房煮這煮那, 
也多了帶兔寶寶在附近四處逛逛~
為的是我們要搬到北角, 和兔爺爺嫲嫲一起住.
以後也不能隨便勞煩大少爺了~



決定了搬遷接近兩個月.
搬的最大原因, 是大少不想再捱貴租..
最初佢提出這見議時, 
我是極其反對的~
即使是最好相處的人, 
也是相見好, 同住難~
協調管教小朋友的方式就更難.
而生活上的細節呢?!
幾耐換一次床單、幾點洗衫、早午晚食乜呢D...
想好似以前嘅生活又要奶奶睇得順眼, 
全部都是難題.
我想問, 奶奶都未必聽得明!
最大嘅問題係, 大少覺得這些都不是問題!
 
 
但和朋友傾過後想深一層, 
 自己無工作無收入唔洗我交租, 
當然想一家一主做我的女主人...
但大少在外捱騾仔之後又月月清,  
就很自私了~

兔寶寶在這間屋住的最後一晚,
做了一個很簡單的小熊蛋糕作為紀念~
兩母女進行了簡單的切餅儀式~
 

 想到這裡我就往好處想...
反正兔寶寶九月份就開學, 
到時佢朝八晚六, 我也可找一份正職.
如果呀B生病不能上學, 
家裡也有人照顧. 

以往搬屋, 只需把櫃裡廚房裡的東西執清, 
到新屋再拆箱就可~
今次呢?!
很多物件也變成重複的, 
而我就要在這幾天把家裡所有東西分成"無用"、
"平時要用"、"不是平時要用"等等...
無用的固然當垃圾丟掉, 
唔係平時要用的就入箱放天台...
家裡變成亂葬岡~
幸好昨天待兔寶寶放學就把她送往婆婆家裡去.
執了一晚東西, 
之前還想著襯小朋友不在攤抖下, 
看見現時執拾的進度, 真的要加把勁了~
 


6 則留言:

  1. 同老人家住係有啲唔方便, 不過慢慢就會習慣啦!

    回覆刪除
  2. 我覺得交租最唔抵,月月清好無癮!

    係囉,有人幫吓眼,妳可以去搵返個錢爭好遠; 又可以喺妳奶奶度偷師打魚彈煮好餸,幾好玩吖!唔駛嘥錢交租可以儲到錢,買返間屋唔好咩!

    至緊要係,唔駛再抹把鬼水箱水!

    執屋搬屋好煩㗎,辛苦晒妳,小心咪整親!

    回覆刪除
  3. 捱貴租真係幾無奈,寶寶上學,就算不做全職,找份兼職也好,同老人家一齊住,有工返感覺真係好好多。

    回覆刪除
  4. 冇上網好耐,今日見到兔寶寶大個女好多,似媽媽一樣咁靚女喎.

    回覆刪除
  5. 我以前都試過同老人家住,唔方便當然會,但自己可以返工有人睇阿B又有人幫手做家務,而且儲$最好,計過好處多於壊處,制得過,向好看啦開心d呀!

    回覆刪除
  6. 兔寶寶綠色購物袋作玩具~樂得陶醉^^

    回覆刪除