2014年4月28日 星期一

順德彿山兩天團

4月28日  星期一 晴天

早上九點要在深圳灣集合, 
我地預埋食早餐加過關時間, 
六點多就要兔寶寶起身了.
一臉倦容的她見到呀婆竟然霸住個位唔讓坐...



上巴士, 有野食時就精神嘅, 
一無野食就開始瞓LU~


中途停了車一次去廁所, 
個廁所真係, 果陣味到現在還留在腦海裡...
而停車站旁嘅生果檔亦搶錢咁搶, 
八蚊斤香蕉, 一斤只得兩隻;
三個椰王都要三十六蚊人仔.
咁嘅情況下, 唯有無幫襯~

好快去到第一站順德, 
 吃黃媽媽私房菜.
好多釀乜釀物食, 不過就麻麻地好食,
自己整可能仲要好食D..
人多, 嚟唔切仲張影相.


呀B見我影相, 
第一時間撩鼻, 
再影嘛?! 就鬆人~


食完私房菜, 在門口集口, 
去另一個景點, 
話係唔知無線邊套電視劇嘅拍攝地<領南小周莊>,
原來係一條橋...
行到去已經夠鐘, 大家快快手影張相走人...


第二站, 去順德黃大仙...
唔見有來拜神的人, 只有遊客,
似係起來做景點多D..


雖則係咁, 呀婆仍然俾錢兔寶寶添香油, 
仲有風車轉下~


用過呢D水洗手就百病能醫喎~
不過我就响樹整濕咗對鞋..


食晚餐前, 仲有一個景點, 
寫話唔知咩廣場..
點知個司機就好似求其搵條街放低我地, 
俾廿多分鐘時間行吓又上返車咁.
我寧願佢搵個好少少嘅廁所俾我地落車好過!
好不容易在某商場搵到廁所, 
就在門外噴水池影幅相留念~


晚餐吃海陸空大盆魚宴, 
有蝦有雞有蜆同一大條魚共冶一爐,
條魚真係好大條, 食極都食唔晒, 
不過就麻麻地啱我地食.
呀B就精喇, 扒白飯!
 

 食完晚飯都未夠六點, 
就車返酒店了.
沿途經過都見好多養魚場和海鮮批發, 
可見呢區都係做養魚多~


返酒店稍作梳洗, 
又在舅父房間玩吓吹泡泡打發時間.
到八點鐘, 舅父就帶我同兔寶寶出去睇下有無野啱食.
見D鋪頭好似唔太乾淨咁, 
最後去了超市買吓野, 順便買個杯麵返淥來食好過.

超市附近有遊戲車, 
兔寶寶要玩, 舅父都要玩~


因為一早就起身, 
兔寶寶連杯麵都唔食, 
一回房間就刷牙洗臉瞓覺LU~~



11 則留言:

  1. 我好少返大陸~不過有時聽人講都話d toilet 好得人驚~好污糟呢~!

    回覆刪除
  2. 假期去旅行冇咩好處,人多車多,食都冇啖好食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實參加呢個團的都係一家圍埋親子多, 又無購物點, 又唔係貴, 算係咁架喇~

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實參加呢個團的都係一家圍埋親子多, 又無購物點, 又唔係貴, 算係咁架喇~

      刪除
  4. 我聽朋友講,黃媽媽初初幾好,而家唔得。

    回覆刪除
  5. 三代同堂去遊樂賞心悅目...enjoying~

    回覆刪除