2014年4月25日 星期五

自煮午餐

4月25日  星期五  涼

四月中開始無再湊哥哥仔了, 
時間多咗, 開始煮番多D屋企飯.
之前唔係唔煮, 只係煮俾小朋友食嘅, 
同煮俾奄尖大少食嘅唔同, 起碼口味濃好多.

上星期的一餐午飯,
好把閉, 由三個人去一起去買餸...
 



呢日瞓唔著,
一早起身煲了雪耳螺片靈芝湯.


有灼海蝦做餸.
D蝦好貴呀, 要成百八蚊斤,
大少C都要食, 買了半斤.


炒菜心.


自家制XO醬炒蜆, 
XO醬是我某天亂來的杰作, 
原來好易整架咋!
呢碟亦係全餐最好食嘅, 
大少仲話好食過大排檔炒呢!


呢日應該係復活節來的, 
所以俾咗隻復活蛋兔寶寶拌飯吃~


佢手上攞住果隻, 
就係前日買嘅紙杯.
玩得又用得, 抵呀!
 


在我洗碗時大少捉了兔寶寶去沖涼, 
沖完了再吃西瓜~


好早起身好無聊,
除了西瓜外, 
還有由大少買回來、由我搣皮去核的提子...
唔只吃不到的葡萄是酸的, 
呢兜充滿心機的提子也沒有人欣賞;
原因係佢本身實在太酸了, 
嘥晒我一番心機...


 

 

10 則留言:

  1. 你好似突然間多左空閒時間喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 湊一個同湊兩個, 時間上爭好遠架!

      刪除
  2. we eat grapes with seeds and skin, good for health

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時我都連皮食, 不過今次實在太酸皮又潔, 先試下去皮去核氹下大少同兔寶寶食咋!

      刪除
  3. 無咗哥哥仔陪,兔寶寶有冇失落呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又無野喎, 反而係我會掛住哥哥仔.

      刪除
  4. 兔寶寶紙杯都玩得好開心喎~
    你的確好好心機搣皮, 太酸的生果再加多一兩種生果一起, 試吓做成沙律, 可會好味道~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有諗過撈落其他野食, 但又考慮到如果撈咗佢地都唔食, 我就反而要食大兜咗...

      刪除
  5. 兔寶寶有冇好掛住哥哥仔? 多個人佢玩差好遠呢

    回覆刪除