2013年9月2日 星期一

兔寶寶和我慶祝生日(上)

5月3日  星期二  晴天

兔寶寶和我慶祝生日(上)

尋晚兔寶寶婆婆同舅父嚟我地屋企睇BB, 順便補祝我生日...
上咗嚟同BB玩咗陣之後, 就去咗屋企附近嘅彩褔食飯....
第一次帶兔寶寶去酒樓呀, 由舅父抱住, daddy攞BB車, 兔寶寶好合作, 去到酒樓眼仔look look視察完環境之後就响BB車瞓咗LU.

有龍蝦特價呀!! 70幾蚊一斤, 叫咗兩隻, 上湯焗...

影相時已經俾人夾咗一隻LU.....


我果半隻, 又係食咗D先記得影相...


有西蘭花炒班片


有頭抽雞一隻, 食唔晒, 有半隻打包...

仲叫咗一煲粉葛鯪魚湯同埋魚滑浸菜苗, 又係唔記得影相.

食食吓, 酒樓果邊有中央廣播, 話有激光表演喎! 跟住就開恆音樂, D射燈响度射來射去....

兔寶寶就開始喊啦!!!

好彩, 婆婆出馬!! 即刻抱起兔寶寶, 而我就攞咗支一早pump定嘅奶出來俾我呀媽餵喇~~


兔寶寶: 係婆婆餵我食奶瓶我先食咋!!


食完抹咀咀先!!


兔寶寶: 好味, 我要自己搾住個奶瓶先!!





婆婆掃風嘅手勢好過媽咪好多呀!!


************************************************************************

沒有留言:

張貼留言