2013年9月3日 星期二

婆婆餵糊仔--second round

10月10日 星期一  晴天

樓上由九點幾就鑽呀鑽,
不過兔寶寶就好似聽唔到咁,
繼續大覺瞓!
你話佢尋日同舅父玩到幾疲累呢!

婆婆雖然只係嚟咗一陣,
但依然身懷艱鉅任務!
兔寶寶等佢嚟開飯架!
應該話"開糊"至真...

一嚟就電一電婆婆,
等佢餵都餵得開心D...



做乜事"扁咀"?


兔寶寶: 係時候開餐喇,你仲影~~
婆婆: 你都變得幾快喎~


有野食, 即刻笑返...真係現實呀!!!


今次試"Holle"嘅有機米糊,
網上嘅comment都幾好,
至少係完全無添加先啦...
可能就係佢無添加, 咩味都無,
而我用返母乳嚟開, 奶味相對重D掛?!
兔寶寶食得比較好!!


兔寶寶: 媽咪, 係我醒咗至真...


食到"LUM LUM"脷~

除咗糊仔,
兔寶寶又自我發掘一兩味配菜,
例如"毑起"個口水肩嚟"賴兩賴",
又或者塞隻手入個口度,
都係想為平淡無奇嘅糊仔增加風味姐!!


姑寒媽咪怕兔寶寶唔食,
嘥晒D野, 所以少少少少咁開俾佢食,
每次一兩茶匙咁,
兔寶寶第一輪話咁快食晒,
無得食, 即刻咸返...好可憐呀!

兔寶寶: 我未飽架!! 人地發緊育咁嘛...


媽咪再準備糊仔期間,
唯有俾舊牙膠兔寶寶吊住癮先...

我咬, 我咬...
你睇我幾肉緊...





兔寶寶: 呢舊乜東東嚟架呢?! 又幾好食喎!! 唔錯唔錯...

仲可以當超級無敵烽火輪咁玩...
開心到口水都噴晒出嚟添, 失禮晒!!


新解熱辣糊仔到!


兔寶寶: 我好有table manner架,
唔會一路食一路玩...



至多都係一路食, 一路電暈婆婆, 咁至夠"CHOK"
兔寶寶: 邊個唔識我個"朵"...佐敦"烏咀兔"呀?!


婆婆餵完食糊仔之後,
仲跟手餵埋飲水添~
兔寶寶第一次飲水咋...
都肯飲喎!
仲諗住佢又會"BU"出嚟添~

兔寶寶: 你估我唔到嘅...哈哈哈~~

沒有留言:

張貼留言