2013年11月3日 星期日

處之泰然

11月3日  星期日  陰天

差不多幫兔寶寶報了十間八間幼稚園,
尋日面見咗兩間.
 
其中一間呢, 响呢區算係名校, 
基本上都係當俾兔寶寶去玩下;
Open day去過參觀, 加上其校長嘅一番演說, 
俾我嘅感覺就是成績成績和成績, 
多番強調有幾多%嘅小朋友會入去邊間名牌幼稚園.
唔係話妄自菲薄, 如果兔寶寶係好叻什麼都一教就會嘅小朋友就話姐,
我同兔寶寶都不算聰明勤力嘅人, 就算僥倖入到去盞大家辛苦.
而另一間嘅名氣雖然不大, 
但那些老師卻很友善, 睇過佢地嘅教育方針都很好,
至少會因著小朋友的差異來因材施教.
 


其實呢, 兔寶寶在兩個面試嘅表現都不是太好, 
不過呢D野無得到我控制, 
凡是唔到我控制嘅事情, 只能處之泰然,
睇下兔寶寶同邊間學校有緣份了.
面試時要兔寶寶串珠仔, 
即時手忙腳亂.
返到屋企亡羊補牢, 
女孩子對呢D小手藝很快上手, 串串下串得仲快過我....
 

7 則留言:

  1. 幾時會有派位結果呀???

    回覆刪除
  2. 年代唔同~家下唔想輸喺起跑線~難為小朋友~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我總覺得在香港讀書話易唔易, 話難唔難, 有心讀嘅初中都可以補返好多野! 無心讀嘅, 讀咩學校有幾多資源都係C!

      刪除
  3. 第二間收左,你個心應該定好多啦,其實讀書條路好長,小孩子有個快樂童年比讀書成績重要,當然也不能太放縱,要好好平衡呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個心定好多喇~ 我都係咁話呀, 雖然話就話唔好同人比, 不過香港地讀書又真係要同人比. 我唔洗兔寶寶攞九十幾100分, 合格多少少就OK架喇~ 以前我呀媽都係set呢個要求架咋~

      刪除
  4. 十間八間幼稚園面試~~~ 無得控制~~~
    最重要是如你講的~~~SET定有個標準要平衡現實呢!!

    回覆刪除