2014年5月3日 星期六

慶生飯@麗姐廚房

5月3日  星期六  晴天

星期三是我的新曆生日, 
前一天婆婆和舅父來了灣仔, 
陪我們吃了餐生日飯.

婆婆先到, 
還協助兔寶寶換上一條公主裙~
條裙係執朋友個女二灘的, 
太隆重反而無乜機會著~



換好了!
有得著靚靚更加開心!


未有野食先來影吓相.
呢間好似飯堂嘅地方, 
係食素架!
果日係初一, 不少人訂了枱~


同舅父玩親,
都係玩互相整蠱~


每枱都有嘅芽菜冷盤和拍青瓜.
兩樣都好食, 亦送得飯.
兔寶寶已經好肚餓, 
急不及待夾入口.


叉燒和糙米飯.
外食始終較濃味, 
所以兔寶寶都係食白飯多.
 叉燒熱辣辣, 
比坊間不少真叉燒好食.


薑汁千層和甜豆福果炒准山.
由細開始就唔太食肉, 
我就覺得呢餐好對口味喇~


仲有呢度嘅招牌菜蕃茄流沙餃.
我地要了雙拼, 拼埋梅菜餃.
聽說這飯店的老闆娘麗姐本來就是主理樂農素食的, 
所以流沙餃本來就是這裡始創.
不過咁, 我地都覺得梅菜餃較為惹味點, 
因為流沙餃有點似我平時煮蕃茄湯的味道, 
好似唔太特別~


人仔填飽就填顏色啦!
因為呀媽未飽嘛~


謝謝舅父的晚飯.
吃完返屋企, 
仲有我自家製, 
亂咁來但又幾好食的芧屋芝士蛋糕.


唔計洗野同凝固嘅時間, 
用咗大約十五分鐘就整好!
難得係大家都覺得好食吖~


食飽飽舅父幫我响電腦整野, 
兔寶寶發現又攪事幹!
嗱! 
大家終於明白點解平時我係零手機、零電腦啦!
一定要等呀B瞓咗先可以攪吓機!


正所謂先撩者賤, 
做呀媽嘅...都無野好講了~


最後附上35嵗生日前夕三婆孫騎呢合照一張...




14 則留言:

  1. 補祝你生日快樂,天天都咁開心呀

    回覆刪除
  2. 祝你生日快樂, 兔兔芧屋蛋糕 好味又好靚^^好耐無見你的"自家蛋糕"~嘻嘻~
    三合女照夠突出~哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家有多少少時間先可以整, 同埋我係夏天鍾意煮野食多D! 冬天我有煮婦手, 盡量都煮少D, 洗少D!

      刪除
  3. 兔寶寶件祺袍中式背心裙, 又企係門口邊似"迎賓" 尾照片歡迎婆婆入嚟^^~

    回覆刪除
  4. 補祝你生日快樂呀, 最緊要身體健康, 一家平安!
    咦原來我地同年, 我地個女又同年!
    做女果時我都係屯門人呢!

    From: 毛毛媽咪

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦, 都好啱喎! 唔知我地會唔會讀過同一間學校呢?! 謝謝你的祝福!!

      刪除
  5. happy belated birthday!~~日日開心快樂幸福~!

    回覆刪除
  6. 遲來的祝福,生日快樂,身體健康,笑口常開!

    回覆刪除
  7. hehe, 我讀過三間架, 分別係陳x芝, 宣道同辛x年啊, 好飄泊, 哈哈

    毛毛媽咪

    回覆刪除