2014年5月4日 星期日

超簡易芧屋芝士凍餅

5月4日  星期日  雨天

婆婆和舅父來之前一晚, 
臨時臨急, 才想起做個蛋糕出來.
剛巧那天芧屋芝士做特價, 
買了一盒, 
又趕忙去超市買了盒最小裝的忌廉, 
做了一個凍餅.

真是太趕忙, 
餅底也來不及做.
家裡只有甩底模, 
怕未凝固前蛋糕漿會從隙縫中漏出來, 
用手指拈碎了一條即食小蛋卷, 
塞在模底的邊邊, 形成一個圈~

睇過網上幾個芧屋芝士蛋糕都是要焗的.
其實早在兔寶寶生日時我已經在心裡想了一個做法.
宗旨是要有小小公仔吸引呀B, 
又不能畫上去(畫功太差),
又不想嘥一百幾十買個大卡通蛋糕模, 
可能整果一次半次~
最後在烘焙店買了一隻兔仔矽膠模, 
只是十多元, 
倒在平滑的蛋糕上當裝飾, 
比買一塊現成的糖花更為經濟抵玩~
 
本來係無諗住發忌廉, 
就咁倒入去, 好似布甸咁嘅質地.
但到正式整時才發現啫喱水太多, 
怕會漏漿先打起D忌廉令佢杰少少.
所以蛋糕食落就有少少似梳乎厘了.



好耐無整蛋糕, 
呀B又趕住要瞓, 過程有點雞手鴨腳...
心想就算唔食得, 正日再買返個都得!
擺明係當舅父同呀婆係白老鼠! 
幸好最後雖然唔太好睇, 
但真係幾好食.
以下就是凍餅的材料, 
寫下讓自己當作日後參考.

芧屋芝士.....一盒(過篩兩次, 兔寶寶趕住瞓的關係, 我用了攪拌器)
淡忌廉...一盒(約200ml, 就是超市能買到最小裝那種)
任何味道啫喱粉...一盒
魚膠粉...2片, 共5克
糖...兩三匙, 我用了代糖

做法:
1. 先把啫喱粉全倒在杯子裡, 沖入約300ml大滾水, 攪至全溶.
啫喱水要比平時整啫喱開杰少少, 因為蛋糕漿不能太流質, 
同時整兔仔啫喱部份也要實少少才容易倒出來.
2. 倒少少入卡通模, 放入雪櫃.
如果唔整啫喱部份, 
可以唔用啫喱粉, 由於水份少了, 
也不用額外多加魚膠粉.
3. 放芧屋芝士入攪拌器和少少啫喱水入攪拌器攪至滑身, 
這部份可以用過篩代替.
4. 遂少倒入全部啫喱水至芧屋芝士中.
5. 忌廉加糖打至結實.(我是想蛋糕漿較杰身點, 無咁易從模底漏出)
6. 遂少把忌廉攪入芝士漿中.
7. 倒入模中, 放入雪櫃凝固
8. 把啫喱倒上蛋糕面, 再用生果裝飾即成!

 兔寶寶見到我拎蛋糕出來就發晒芧, 
舅父阻擋佢走過來讓我插上蠟燭, 
佢出盡九牛二虎之力都要推去舅父,
仲出到捐褲襠呢招!
因為三個大人掛住睇呀B發芧, 
竟然忘記了拍底兔寶寶吹蠟燭和切蛋糕的一刻..
(係呀, 佢當正係自己生日架!)







8 則留言:

  1. 哈哈,三個大人都夠個小朋友精靈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估到佢會吼住個蛋糕, 係無諗過佢咁狼姐!

      刪除
  2. 哈哈哈… 囡著住旗袍仔成個八婆仔咁!囡梗開心啦,出動埋公主裙喎唔開心就奇!

    囡開心妳開心大家就開心,我哋睇見都開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 條旗袍高叉低胸, 索到呢...做呀媽嘅惜肉如金, 呢條二手裙係捨得俾佢响屋企著!

      刪除
  3. 蛋糕質地 看似感覺好好味喎~

    回覆刪除