2014年5月5日 星期一

放假一天+生日飯

5月5日  星期一  陰天

上星期三是我正日生日, 
剛巧大少放假.
我地去了康文署附屬的室內兒童遊樂場玩.
當時係返學時間, 
個場無乜人~


呢邊係俾四至九嵗兒童玩嘅, 
兔寶寶夠大隻都可以玩.
 


爬繩網.
初時呀B有D驚要搵我扮做"橋板", 
後尾同D小朋友玩玩吓, 
自己唔洗三秒就爬過去, 
抽起咗我呢隻"板"!!!


第一次爬, 
真係成個人要坐响我度!


sir長滑梯, 
第一次都係要媽咪陪!
之後又係自己爬上爬落..


做牛做馬, 
一D都唔似我生日囉~~~~


呢邊係四嵗以下嘅, 
全部軟淋淋, 真係無乜好玩.
不過之後幾日放學後都帶呀B嚟玩, 
多小朋友時, 佢地兩邊走來走去, 
人多就乜都好玩!


玩完一輪去咗中環松家食放題!


食物同之前一樣, 超值!


食手卷, 
每位大人仲有一份海膽手卷送.


好彩兔寶寶仲未洗俾錢!
食咗少少手卷, 
佢就食晒一碗拉麵, 塞飽咗!


係尾段時候食吓毛豆.


大少得閒醒起又餵吓個女....
食壽司下果舊白飯~


一食就兩個幾三個鐘, 
一定要帶定D野俾兔寶寶玩!

雪糕, 
呢樣野呀B就唔會執輸!
 


唔知佢兩父女笑乜, 
不過呢餐生日飯很滿意, 很開心~



7 則留言:

  1. 你話做牛做馬, 一D都唔似你生日囉~
    要知道中國人叫生日 係叫做"牛一"嘻嘻^^

    回覆刪除
  2. 真係似兔寶寶生日多啲

    回覆刪除
  3. 哈~有咗小朋友~幾時都係小朋友開心重要過自己開心呢~!

    回覆刪除