2014年5月6日 星期二

五一勞動節

5月6日  星期二  陰天

佛誕假期嘅呢一日, 
我仲寫緊五一勞動節嘅野!
呢日假期, 
兔寶寶食飽就同樓下哥哥去公園踢波!


帶埋泡泡槍去, 
又多樣野玩.


唔少得去遊樂場, 
就响球場隔離~
 


下午响屋企無野做, 
玩吓泥膠又過咗兩粒鐘.
兔寶寶好鍾意自家製嘅米妮老鼠手錶,
每次玩襯都要我協助佢整!


晚上同大少去了愈開愈多分店的翠河吃飯.
佢話係我生日同平日放假一樣咁過,
食呢餐當係補償吓喎~
唔係小人之心, 
我總是覺得果日係奶奶無煮飯, 
大少先至臨時臨急叫我出去食. -_-


三個小菜套餐:
蝦醬炒通菜、
中式牛柳和西檸雞.
各四十幾至五十幾蚊, 
加八蚊有埋白飯、湯同野飲!
真係比好多酒樓抵食!
 味道都唔錯架!


兔寶寶都係食白飯多!
除咗粉麵同魚蝦, 
佢愈來愈唔食出面有味嘅野.


雖然係粗粗地茶餐廳晚餐, 
但都食得很開心滿足~
 


7 則留言: