2013年9月3日 星期二

雲呢拿雪芳杯裝蛋糕

10月8日 星期六  晴天

今日大少同我講, 話佢尋晚去咗<大家食>食宵夜,
食少少野都食咗五十幾蚊...
吓~ 五十幾蚊食宵夜, 好誇張喎!
你又食咗咩呀??
佢話食咗蕃茄炒蛋, 賽狗肉同埋牛𦟌麵加杯豆漿...

咁我知喇!
人地一個麵配一個餸,
大少去親食麵都問人可唔可以加錢加餸,
加下加下, 條數去翠華食都得喇~
於是我就襯有時間焗咗蛋糕,
叫佢拎埋返工做茶點啦!!

前兩日買咗心型模...


今朝帶埋兔寶寶去圖書館借兩本烹飪書...
兔寶寶第一次去圖書館呀~~


食譜來自<<加料甜品王>>書.

雲呢拿雪芳杯裝蛋糕

材料:

低筋麵粉50克
發粉 半茶匙
蛋黃兩隻
蛋白兩隻
砂糖 55克(Total我用咗45克糖, 都覺得甜...)
植物油 2湯匙
清水 3湯匙


做法:
1. 拌勻蛋黃和25克砂糖, 加入植物油和清水, 拌勻.
2. 篩入低筋麵粉和發粉, 拌勻成麵糊.
3. 蛋白打至呈奶白色, 加入30克砂糖, 打至企身.
4. 拌勻所有材料, 倒入模中至7成滿, 放入
     已預熱之焗爐, 用180度焗20分鐘即成.
    (因為貪心, 我放到差不多全滿, 同焗咗18分鐘)

本書叫呢個做"雲呢拿雪芳杯裝蛋糕",
但睇晒全個食譜, 都無加過雲呢拿油之類嘅野,
所以應該叫"原味雪芳心心蛋糕"



個心型模可製六個蛋糕仔,
有多餘材料用咗鍚紙杯,
呢個, 叫咗大少攞俾佢拍擋試味...

呢個食譜做出來嘅蛋糕都幾好食,
而且唔洗用奶,
好方便, 我覺得好食過嘉頓...


*******************************************************************************

尋晚終於影到兔寶寶翻身:

沒有留言:

張貼留言