2013年9月3日 星期二

最難忘的心太軟 * 婆婆餵糊仔

10月2日  星期日  陰天

今日呀媽嚟, 整咗個心太軟俾佢試吓!
以前同呀媽呀哥食完飯, 出去搵甜品食,
如果甜品鋪有心太軟, 都會叫一個三個人share食.
呢個係我焗第四個心太軟,
由雪櫃取出, 220度, 焗足8分鐘.
攞出嚟, 好好樣呀!


重點唔係响個心太軟度...

俾咗把刀呀媽進行切餅儀式,
見到D朱古力漿湧出, 我同呀媽都好開心呀...

我當然不忘影吓相啦~~
呀媽都好開心, 倆母女好似心有靈犀咁,
由呀媽拎住碟心太軟放近兔寶寶,
我就影吓相,
諗住影返張"兔寶寶有得睇無得食照"....
我提呀媽, 小心把刀呀, 兔寶寶會一野"禁"落去....

我其實都一路望到實...
不過, 兔寶寶實在太快手,
定係佢都好想食心太軟呢?
我只係影咗一張相,
佢就一野拍咗落去舊心太軟度...
成隻手成條褲都係朱古力漿,
有半舊心太軟飛咗出嚟去咗張梳化度...
一手都係朱古力漿嘅兔寶寶就揩落其他地方...
我比較少見多怪,
見到咁嘅情景, 忍唔住尖叫咗一下,
兔寶寶就俾我嘅尖叫聲嚇親,
繼而大哭起來...
場面一片混亂呀!


就係响影呢幅相之後嘅0.01秒,
就發生"兔寶寶搶食心太軟"事件喇!!


我將呢件事話俾返咗工嘅大少聽,
佢聽完之後係咁笑,
仲話: 你地(指我同呀媽)真係兩母女, 一樣咁論盡呀!!
大少, 你知唔知你咁講後果好嚴重,
夾埋兔寶寶來一招"三娘教子"架!

兔寶寶: 媽咪, 我係咪做錯事呀???
媽咪: 你不如食返糊仔啦!!

發生"兔寶寶搶食心太軟事件"之前,
試下由呀媽餵吓兔寶寶食糊仔, 睇下會唔會好D...




沒有留言:

張貼留言