2013年9月3日 星期二

平淡的放假天

10月11日  星期二  陰天

尋日大少放假, 落雨濕濕,
都係留响屋企, 邊度都無去...

童軍總會果度間漢堡執咗,
開咗另一間"景逸軒",
下午茶時間走去試吓...

果度裝修都OK靚,
我諗都係預人擺酒掛?
下午茶時間好平, 平過聯邦,
兩個人叫八碟點心, 又食又拎都係一佰多一蚊...
有個午市餐好抵, 兩隻燒乳鴨加一碟炒粉麵都係八十幾蚊,
可惜我唔食/唔食得乳鴨(有說乳鴨收奶...),
陪唔倒大少試...
見其他人叫, D乳鴨都幾靚吓...


我係想post兔寶寶不同表情嘅相,
無可奈何之下要大家睇埋大少個樣!
我發現兔寶寶晏晝去飲茶比較乖D,
擺佢落BB車又得, 抱住又得,
夜晚去街比較扭計,
即使抱住佢都會响度尖叫!
但又唔係扭眼瞓喎~


呢幅相兔寶寶係企响度嫁,
而家識腳"young young"喇~~


之後途經一間食大尾魷嘅小店,
之前見過blog友介紹過,
於是走入去食咗碟灼魷魚!
影相嘅時候碟魷魚已經俾我地食咗好多!
食得出一定係好新鮮嘅魷魚,
好觧甜, 28蚊抵食!



返屋企時落雨, 我就一路响度EE鵝鵝;
因為上個禮拜我話幫買個BB車雨擋用,
大少話無咁嘅需要---落雨我唔會帶佢出街!
但好唔好彩我帶親佢出街都落雨!
每次都好狼狽, 每次我都鬧大少!
大少忍受唔倒我強勁嘅音波功,
送咗我地返屋企之後自己就走去永安買!
都話有D野唔慳得架啦!

除咗BB車雨擋,
大少仲買多半斤海蝦返來,
佢話經過街市見到D蝦平,
忍唔住買返半斤......
放落鍋灼之前都隻隻游水架!
呢度半斤40蚊,
大少話呢D海蝦一般都至少賣100蚊斤喎!


晚上又係去咗稻香打邊爐,
睇下,
兔寶寶有自己位子喇!!


沒有留言:

張貼留言