2013年9月6日 星期五

走入屯門

9月6日  星期五  陰天

星期三雖然是下雨天, 
我地都按原定計劃走入屯門探公公...
兔寶寶這天很精神,整程巴士都無"中"眼瞓...

係同爸爸玩D無聊遊戲先悶到打喊路姐~


同媽咪坐就好D喇~  :P



上咗去呀公屋企放低D野, 
大少陪公公睇動物紀錄片, 
我地三婆孫就落街買衫+食野....
臨行前公公吩咐要買套衫俾兔寶寶, 
不過我就買咗件雨衣....
因為呀B嘅衫仲多過我! 但就無雨衣!
而我都唔弱, 買咗幾件衫...

行到四點, 食少少野...



叫咗個無肉嘅水牛芝士pizza, 
細細個三個人分, 當點心食.



加幾蚊換嘅沙律.



加四蚊換嘅蒜蓉包, 
等咗陣先上枱, 即叫即焗, 比pizza還好吃.



下午茶跟免費自助任飲咖啡奶茶汽水,
三嵗以下免費...
不過我响呀媽屋企已經飲到成肚水, 都係飲咗半杯可樂姐...
倒咗1/3杯雀巢檸檬茶俾兔寶寶, 佢都飲唔晒...



Pizza就食咗差不多1/4個.



之後見商場有呢D玩具車, 
又玩咗一次.



買埋D糕點俾大少醫肚就返屋企...
呢件就係剛買嘅雨衣喇~
好大件, 應該返幼稚園都啱..


呢日呀公同兔寶寶都好心情, 
呀B仲肯俾公公抱添~
其實....小朋友嘅喜怒哀樂真係影響晒成屋人嘅心情架~


採獅!!



噢, 攪錯咗, 
頭先係採花炮, 隻獅响櫃頂!



之後大人睇電視等食飯, 兔寶寶就無聊玩拖鞋...


3 則留言: