2014年2月18日 星期二

情人節

2月18日  星期二  晴天


遲咗咁多先出情人節, 
實在有原因...
話說情人節果朝兔寶寶晨咁早醒咗, 
(真係晨咁早, 係半夜三四點)話要落街街...
大少竟然懶好人咁, 
真係帶咗佢落街, 
去就近7-11換隻情人節版Hello Kitty返嚟.
但此舉令兔小姐以為只要半夜起身,
就會有隻Hello Kitty作為獎勵... 
接著下來三四晚, 
兔小姐好似較咗鬧鐘咁,
瞓到一半就起身話要落街換Hello Kitty!
攪到我連續幾晚無覺好瞓, 
實拜大少所賜!



講返今年情人節..
早在正日前幾天,
大少已經作勢要走入花店買花!
我估佢知我實會拉住佢!
 花當然買不成, 折了現俾我~
大少千叮萬囑我要寫低: 佢要買花俾我, 係我唔要...喎~


始終都唔係十八廿二, 
對聖誕節情人節呢D, 都無乜特別感覺;
更加唔會想出去食飯俾人劏!
二月十四呢一日, 
兔寶寶家姐返返吓學發燒, 
學校打俾大少, 
要家長接回家.
大少陪女兒睇醫生、吃粥等等, 
已經無咗個上晝了.
到佢返到屋企, 
大少陪我去吃素...


真係"陪"! 得我一個食!
大少已經食飽粥了...


食套飯!
揀咗百頁豆腐..


茄汁扒G扒!



仲有羅漢齋.


素湯...


大少唔好意思坐响度唔叫野食, 
叫咗個素雪糕俾兔寶寶..
呀B開極都開唔到個蓋~~



Yummy! Yummy!
咩節日都好, 都係小朋友最開心~
 



7 則留言:

  1. 大少真係攪笑,三更半夜帶個女落街,你好實際要$$唔要花,其實花幾時都可以送,真係無謂俾人劏。

    回覆刪除
  2. 教小朋友最怕開錯頭,好難攪返正呢~~~

    回覆刪除
  3. 好似幾好味咁喎個套飯 ^ ^

    我就好直接咁同老公講俾錢得喇, 唔洗攪咁多花巧野....哈哈

    回覆刪除
  4. 情人節食甜品 心都甜埋一份呢!!!!

    回覆刪除