2013年9月5日 星期四

朗田日本料理吃放題

11月8日  星期四  晴天

剛剛過去嘅星期一, 雖然大少係放假,
但我同佢各有各忙,
到晚上先約埋一齊吃放題呀!

今次我地係用團購卷,
百幾蚊就可以食成六個鐘!
真係啱晒我地D大胃王呀!
平時我地都算大食架啦,
估唔到原來有好多人比我地更擦得,
我地走果時唔係好多枱埋咗單咋!
我見有D人真係由六點一路食到尾, 真係後生無敵呀!

百幾蚊食六個鐘嘅放題, 有咩食呢?

壽司手卷類, 明顯比其他地方少種類,
連花之戀都無...




刺身...就係咁多, 無我最愛嘅甜蝦...



質素亦麻麻, 果兩件吞拿魚嘅顏色嚇到我唔敢食.
可以食得過的只有三文魚和魷魚...



係咪好失望呢?
開頭真係架, 尤其一開始我地就係食刺身先,
我仲即刻劃兩碟炒雜菜....因為炒雜菜唔會難食得去邊嘛~



珍味小食我都劃多兩碟, 因為食佢好過食刺身好多...



飲品都要飲多兩罐,
佢都算多野飲揀架!
特別D嘅有"巴侖氏清熱飲"..



啤酒都有三款, 大少就要咗沖繩啤..



睇返野食先, 炸野都幾OK...


炸蝦天婦羅同埋芝麻雞翼都好食,
仲有個炸芝士年糕都幾特別.



戲玉嚟喇, 原來呢度最好食係串燒...
所有串燒都好食過其他放題店.


好食到呢, 我覺得用百幾蚊單單俾我任食串燒都非常抵呀!
特別推介霜降牛肉同羊扒(羊扒係大少話好食咋, 我唔食羊嘅...)


牛舌同其他雞類串燒都好好食, 試過去好多放題店,
D雞都燒到乾晒...多春魚大少食多六串;
右下圖圓形果兩塊係芝士豆腐, 左下係燒菠蘿,
兩樣都係特別得來幾好食的.


兔寶寶見到面前嘅燒牛舌,
二話不說攞起放入咀咬,
咬完之後仲....走埋來鍚我!
真係多謝晒!

見呢個"夏日推介", 我地又劃埋...


呢個睇樣就OK, 不過食落就埋埋,
無論蝦、蜆同青口都無晒鮮味架喇~

雪糕都係任食架!

可能大家都預咗係食六個鐘, 都盡量拖慢來食,
好多人都係六點幾就入座, 到我地走嘅時候八點幾九點,
都無乜人走, 有D見佢叫咗甜品吃, 以為佢走啦,
原來食完雪糕又再由刺身冷盤開始食過..
值得一讚嘅係侍應都幾友善,
有個類似經理嘅人物仲不停提醒客人可以食到23:30架!
叫我地努力加油慢慢吃添!

不過我家嘅兔寶寶又點會俾我地坐六個鐘吖!
佢一食飽, 我就開始唔得閒喇...
你睇, 佢要自己篤菜吃, 我見支竹簽真係牙煙...


玩完菜, 又扁咀黑埋口面,
心裡面梗係鬧我地坐咁耐都唔走啦!
俾Daddy氹兩氹, 又笑返...


跟住我地俾咗一匙仔雪糕佢自己"畢"來吃,
佢食到LAM完匙面, LAM匙底.


跟住仲成個氧氣罩咁cup落塊面度LAM...


雖然兔寶寶係就係無乜耐性,
不過佢就好易氹, 同大少玩吓"遞牙簽",
已經笑得一大餐, 所以呢,
我幾時都話我個女係最可愛嘅...

沒有留言:

張貼留言