2013年9月5日 星期四

團購: Pizza Max 四人餐

10月29日 星期二

呢篇都係寫定架!

續: 到宜家傢俬開大餐

食完LUNCH,
我地去咗九龍灣展貿中心入面嘅法國婚紗揀相.


今次嘅相....唔係太得!
主要係我個妝唔太得! 髮型影出來很倉老,
我不太喜歡!
而且拍攝的時間太早, 兔寶寶都未瞓醒,
幾乎無一張佢係笑住嚟影的!
反而影得最好的是大少....
套餐
本來包18張相,
我很快從百幾張相篩選到只剩下15張,
再要從經已捨棄的揀多三張較合心意的...




晚上, 我們去了屋企附近(舊居)的Pizza Max吃.
之前買了團購卷,
套餐分二人和四人, 眼見四人餐的份量也不是太多,
於是買了一張四人餐卷, 我們一家三口去吃.

四人餐可以揀要汽水或者沙律.
問過店員汽水不包括ZERO, 咁我地就要沙律好了.




意粉我們揀了carbonara.
呢碟意粉很好吃, 平時不太吃意粉的大少都讚好吃.


燒排骨也不差呀, 我吃了一小塊,
其他大少包辦了.



Pizza我揀了煙三文魚忌廉芝士薄底pizza,
都幾好食架,
一定好過"pizza黑"又或者"spaghetti 吼時"囉...


咁多野食, pizza仲要食唔晒打包,
唔太大食的話真係可以夠四個人吃架!
呢張團購卷只係需要$118!
因為無services charge,
食完拍拍"籮柚:就走得!

唯一可惜的是果晚兔寶寶心情欠佳,
整晚有咁多野唔食, 吵著要食奶奶........


果間鋪頭好細架咋, 真係要講聲sorry,
呀B的叫喊聲騷擾了所有食客了.

沒有留言:

張貼留言