2013年9月5日 星期四

街邊牛肚

12月12日  星期三  晴天

以前都鍾意响街邊篤牛肚吃,
最近吃過一串"膀肚",
大少吃膀我吃肚,
一串八蚊只得兩小塊牛肚!
真的很貴呀, 於是我決定自己整!

網上搵D食譜通常是鹵水牛肚,
於是我運用我有限的想像力,
用沙茶醬、蠔油、豉油、花生醬、少少沙嗲醬和用剩了少許的豉油雞汁來調了個汁...
買凍肉鋪的牛肚, 出水後開火又熄火焗吓去咁炆...
竟然跟街邊的牛肚很似呢!
可惜的是煮好後忘了影相, 很快就被大少吃光了...
只有一張把牛肚出水的相片...



前日, 我又弄了個差不多的汁,
炆牛柏葉、鳳爪, 冰箱有魚肉燒賣又放幾粒落去,
再加多幾隻蛋...

這樣弄燒賣很"騎呢"是不是?
但原來燒賣索了汁, 很好吃...
本來預吃兩餐的一鍋食物, 一晚宵夜就吃光了...





昨日的宵夜還有一碟欖菜炒唔知乜野菇...
以中和吃過的膽固醇..

沒有留言:

張貼留言