2013年9月3日 星期二

七個月大瑞士卷

11月14日  星期一  晴天




今日係兔寶寶7個月大生日呀!!
一如以往, 佢每大一個月,
我都會整個蛋糕嚟慶賀一下!!
今次係整瑞士卷!!


呢個瑞士卷唔係一般貨仔嚟架!
雖然唔係太靚, 但誠意十足!
尋日我咪買咗磅栗子整糖煮栗子嘅...
大少見到一粒粒栗子係唔多食嘅,
要我一個人食晒, 我諗我胃痛都似!
所以我整糖煮栗子嘅時候,
只係留起1/3自己食,
其餘嘅就再加多少少水煮淋D,
打算將D栗子改頭換面,
做成粟子茸瑞士卷,
等大少無辦法唔食!!


粟子茸嘅做法我係亂咁來的...
D粟子大約煮咗40分鐘左右啦!
反正我要晚上兔寶寶瞓咗之後先有時間整蛋糕,
於是我將D粟子連埋糖水一齊倒入一個保溫瓶,
等夜晚攞出來嘅時候D粟子就會更淋架喇!!


之後我用攪拌機攪到變成粟子茸,
未加水之前嘅粟子茸黏性很重,
好似D泥咁漿住部攪拌機.
我部機又細部,
每次只可以三四粒粟子咁攪,
攪完一轉之後用匙羹清理部機關再攪第二轉.
攪晒之後就逐少遂少咁加返煮粟子嘅糖水去溝返稀佢!!
如果有忌廉, 加落去應該會仲滑!
溝到理想嘅杰度之後,
(我嘅定義係, 可以搽落去蛋糕片上唔會太濕又唔會話杰到搽都搽唔到!)
再過篩!! 過咗篩嘅栗子茸會滑好多!!


我覺得自己整嘅粟子茸比起出面買嘅更好食!
起碼真材實料, 而且又健康!
不過就少D心機都唔得!!

今次蛋糕片我係跟<好吃戚風蛋糕輕鬆上手>一書,

不過係用咗長方形模做! 效果都唔錯!
多謝JO姐姐幫我搵D video俾我睇清楚點樣cut & fold & turn!!
等我略略記一記個做法先!!



戚風蛋糕片材料:

A. 蛋黃3個 + 20克糖
B. 蛋白4個 + 40克糖 --> 打起

50ml油分次邊攪邊加入A料,
再加50ml水, 繼續攪拌
再加入80克低粉混合拌勻.
分兩次加入B料.

180度焗約10分鐘.

兔寶寶你幾時識得叫我媽咪呀??

沒有留言:

張貼留言