2013年9月3日 星期二

忍無可忍換play mat

11月12日  星期六  晴天

兔寶寶出牙仔發牙痕都唔係最近嘅事,
咬人咬書咬紙咬玩具總之見都乜都放入口,
基本上俾得佢攞到放入口嘅都係洗乾淨嘅,
不過近期最得兔寶寶歡心嘅止牙痕恩物,
我就真係忍受唔到佢放入口咬...



就係用開嘅字母Play mat!
因為張play mat係一格格咁砌埋,
每一格都有四邊凹凸不平嘅接口位.
每日幫兔寶寶沖完涼之後大少都會攞起嚟抺,
又砌返D英文字...
兔寶寶隻手仲未夠靈活攞起D英文字嚟咬,
不過佢好醒唔醒,
爬去張play mat嘅邊位, 拎起塊膠嘅拼圖駁口位嚟咬!
雖然係每日都抺姐, 但點都係放响地下嘅,
我地雙腳每日沖涼都污糟架!



可能D發泡膠質感好咬掛?
雖然我一見到佢扒到去邊位都會抱返走佢,
但我始終得一個人, 一雙眼, 又有無數咁多野做,
行開行埋難免, 而兔寶寶就最鍾意响我望唔倒佢時極速咁爬!
真係激UN!!
無計, 唯有買過張一張過嘅Play mat,
舊果張留待佢大少少唔再亂咬野時俾佢玩砌圖吧!


今次買咗住場最貴果張,

心理上覺得就算咬咗都無咁有害!
同埋係Sanrio出嘅, 品質會好D掛?!
最主要係, 佢有KITTY圖案!!
不過兔寶寶睇嚟唔太鍾意囉!!

***************************************************

尋晚焗咗一個八吋清蛋糕,
可能攪拌得唔係咁好,
升得唔高之餘高度仲唔係咁平均,
Cut開仲見到有少少油/粉沈澱!!
不過大少食唔出! 成個食晒!
大少呢個評判都唔係咁可靠!

沒有留言:

張貼留言