2013年9月3日 星期二

甩模失敗的肉桂天使蛋糕 * 口痕友

11月9日  星期三  雨天

尋晚整咗肉桂天使蛋糕...

就咁睇無咩特別,
但係甩模甩得好樣衰,
甩皮甩骨咁...
我係倒轉個蛋糕等佢完全放涼晒之後,
用刀仔插入焗盤同蛋糕之間,
再用把刀借力炆佢出來,
但係咁樣個蛋糕起得唔完整,
究竟點做先至係正確嘅甩模方法呢??


*************************************************************
尋晚有位百厭嘅小朋友,
吼我做緊sit-up嘅時候想咬我,
當我想錄起佢嘅罪証時,
佢就响度整蠱做怪,
又扮咳又扮咬我,
跟住仲想搶我相機唔俾我影添呀!!

沒有留言:

張貼留言