2013年9月3日 星期二

兔寶寶的三個"新轆"!

11月8日  星期二 雨天


兔寶寶: 我唔係扮學運領袖呀!

媽咪囉! 尋日買咗d絲帶同橡筋,
諗住學人做針子整d頭帶髮飾俾我扮靚靚!
又唔知自己以前家政科d針子都係請槍嘅!
結果望住d材料眼光光,
跟住攪成我咁,
仲夠膽問DADDY我靚唔靚!
啍! 太過份喇!
靚乜鬼喎!
整到我好似撞親個頭扎繃帶咁.....

你地睇吓我幾唔滿意!!
唔好影呀!!

返運動衫醒神好多!!



表情都唔同d....


兔寶寶: 我都話唔露肉博出位咯, 媽咪!!

媽咪: 唔好意思呀, 你用杯飲親水都整濕晒,
          倒出來果d仲多過飲落口果d,
          抺都抺唔切,
          唯有襯你沖涼前除晒衫先訓練你用杯飲水啦!
          希望你醒少少快d學識,
          唔係遲d凍多少少連沖涼前用杯嘅機會都無架喇!!


兔寶寶: 攪到我好似豬肉佬咁樣...





沒有留言:

張貼留言