2013年9月3日 星期二

兔寶寶食、食、食篇

11月7日  星期一  晴天

尋日婆婆嚟探兔寶寶,
餵咗兔寶寶食大半隻香蕉;
婆婆大讚兔寶寶叻叻,
唔洗五分鐘就食晒,
咀LAM LAM咁好似唔夠食咁呢!
我都覺得兔寶寶愈食愈叻,
愈食愈快添呀!!

婆婆見我試用條揹帶,
貪得意又要試,
仲唔捨得除底添!
因為婆婆手疼唔抱得兔寶寶耐,
所以用條揹帶來借力,
過足抱孫癮呢!!






跟住到大人開餐,
兔寶寶全程望到實,
驚死無咗佢果份咁....
唔好意思真係無預你喎!!
哈哈, 俾佢望實晒我都唔係咁好意思自己食,
於是開咗一包BB餅俾婆婆餵佢食,
兔寶寶食得好喉擒呀!!
有得食, 幾開心!!

****************************************************************************************

前日見惠康D牛油果有特價,
買咗兩個返嚟諗住自己食;
我媽問我點解唔俾D BB食呀?!
我仲話, 呢D咁肥, BB唔受得架!
點知我上網一check,
原來牛油果係BB仔理想嘅食物嚟架!
夠六個月就可以食!!




於是今朝刮咗D肉出來俾兔寶寶試吓!
自從佢食過上次果D鬼口水(菜蓉糊仔)之後,
我就知基本上兔寶寶大概都係乜都食嘅BB,
都無擔心佢唔食!
果然, 兔寶寶一食就食咗半個!!


***********************************************************************************

今朝瞓醒就見到大少送嘅禮物,
多謝大少!!









沒有留言:

張貼留言