2013年9月3日 星期二

奇異瑞士反卷

11月6日  星期日  晴天

尋晚整咗條瑞士卷,
整果時無打定主意整咩餡,
諗住今日我媽有機會嚟探兔寶寶,
蛋糕底就加咗薑汁,
配埋黑糖, 正氣D嘛!!


今次倒D蛋糕漿入個焗盤時又係刮得唔平,
焗出來個面好核突,
於是反轉咗牛油紙果面向底,
做成反卷...

同埋呢, 我都係未得閒去烘焙店買低筋粉,
明知用高筋粉整瑞士卷唔慌好架喇!
於是去咗惠康買plain flour,
效果無用低筋粉咁鬆軟,
但都OK, 至少食得出係蛋糕先啦!!



如果單單係黑糖同薑,
都未稱得上係奇異.
到整餡料嘅時候,
先發現盒忌廉已變壞了,
樽花生醬又剩返少少,
連果jam都無!
醒起曾經睇過有blogger用奇妙醬做肉鬆卷,
屋企無奇妙醬,
不過有樽同奇妙醬差不多味,
但多咗少少芥辣味嘅辣根醬,
咁就做條古古怪怪嘅肉鬆卷啦!!
哈哈, 好彩我無加朱古力粉落D蛋糕漿度姐,
唔係就超古怪喇!!

黑糖 + 薑 + 肉鬆 + 辣根醬;
呢個配搭做瑞士卷夠古怪未??
不過食落又OK喎!
又咸又甜咁都幾特別!
我問大少食唔食得出有咩味,
佢答我好好味呀!!

沒有留言:

張貼留言