2013年9月3日 星期二

鬼口水

11月5日  星期六  晴天



兔寶寶自從食咗固體食物之後,
開始有少少便秘,
我覺得係佢飲水少囉!!
上次個醫生仲笑笑口咁話BB當咗我係水樽!
因為佢食食吓糊仔會炆住我嚟食奶解渴!
尋日俾過香蕉佢食,
今日用咗D飯 + 母乳 + 幾塊菜葉用攪拌機整咗D糊仔,
等佢可以食多D纖維!

好似鬼口水呀!!


D糊仔我都試咗啖,
連我呢個平日成斤成斤菜咁食嘅人都覺得好難食呀!
難怪兔寶寶第一啖食落口時喊晒口咁,
個樣慘過飲苦茶!



好在兔寶寶肚餓咋!
無選擇嘅情況吓唯有食啦!
之後愈食愈高興,
兔寶寶你真抵錫,
咁難食嘅野你都食咗半碗,
媽咪唔洗驚你將來唔食菜菜LU!!


沒有留言:

張貼留言