2013年9月7日 星期六

2月29日  星期三  寒冷



好耐都無開焗爐整過野食喇!
尋晚見有少少時間,
跟一本食譜整個鬆餅,
量好晒材料嘅時候發現全個食譜都無落蛋落糖.
OK, 可能呢個鬆餅係咸味掛, 我自己想食甜就加返D糖落去啦!
我本來打算整嘅係一個個有紙模包住嘅muffin,
見佢個食譜最後個step係"把麵糊放入模中",
再加埋佢成版都係鬆餅食譜, 插圖又係一個muffin,
我就更加誤會佢係一個好似muffin嘅物體.


到加麵粉嘅時候, 我就肯定個食譜係錯的,
因為加咗一半麵粉, 就已經係一個麵糰而唔係麵糊,
麵糰嘅濕度亦都無可能加埋剩餘嘅麵粉!
有時跟食譜真係要睇彩數,
跟著個唔太好嘅食譜真係嘥時間又嘥心機.
本書個作者都唔知有無跟住個食譜整一次.

咁既然有舊麵糰整咗响度,
都唔爭在焗埋佢!
整唔到muffin, 就整biscuit啦!

CUT出一個個biscuit...


一路焗都好香呀!
上網睇返, 我落嘅材料有D似整KFC N年前出嘅鬆餅咁,
食味都似, 不過呢個落嘅牛油就少好多,
油脂係來自cream cheese, 所以都帶有少少芝士味.

一路焗D香味一路出嚟,
焗起熱辣辣, 外脆內軟...
由於我加咗糖, 唔洗搽JAM都好好食.

今次可以話係錯有錯著呢!

沒有留言:

張貼留言