2013年9月7日 星期六

MEGA BOX半日遊 * 芝麻天使蛋糕

11月2日  星期三 晴天


我地今日一早就去咗MEGA BOX喇!
MEGA BOX雖然地方唔就腳,
但係佢D鋪頭幾啱我行,
單單係"宜家"都夠我行成日!
又有荷花, 玩具反斗城同吉之島喎!
我就最鍾意行呢D賣家品同食物嘅商店喇!
反正我係一件衫唔著到佢穿窿都唔丟果D人,
所以有無衫賣反而係其次!

今次最主要係去宜家買煲, 一套五件都係百七蚊,

再買埋其他"立雜"野...
响Canteen食埋野, 又可以响果度餵埋奶,
宜家個哺乳室裝修到好似一間兒童睡房咁嘅呢!
求其坐响一張梳化度等DADDY去toilet出來...
有三隻狗仔襲擊兔寶寶呀!!


跟住我地仲去埋尖東買多部電腦呢!
今次我買咗部Net book,
反正我都係用嚟上吓網咁,
夠用就算喇!

忙咗成日,
大少就要返工,
兔寶寶就返屋企覺覺豬喇!

****************************************************
尋晚整嘅芝麻天使蛋糕...


跟返之前杯裝原味天使蛋糕嘅食譜,
加咗兩匙自己磨嘅芝麻粉...
低粉用晒仲未買, 改成用高粉;
今次因為用返之前整過嘅食譜,
有得比較之下,
我終於食得出用高筋粉整嘅蛋糕真係無咁鬆軟,
真係有少少似包喎!



第一次磨芝麻,
磨得耐得滯,
變咗芝麻醬添!
跟住磨短D時間先變返粉...


不過食完之後話覺得有沙喎!
俾佢激C!
我食過果D一粒粒明明係芝麻嚟架!
佢死都話係沙!
即係以後都唔洗磨芝麻做甜品俾佢食!





沒有留言:

張貼留言